تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820103223




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیر گذر شهید ˈکشوریˈ در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زیر گذر شهید ˈکشوریˈ در آینده نزدیک کلنگ زنی می شود ایلام- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ایلام از کلنگ زنی زیر گذر شهید ˈکشوریˈ شهر ایلام در آینده نزدیک خبر داد.


«مظفر میرزاد» روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تقاطع غیر همسطح با هدف کاهش بار ترافیکی و اسانی در تردد خودروها ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: بلوار مدرس به سمت بلوار آزادی در اجرای این عملیات به صورت زیر گذر و و خیابان آیت الله حیدری به سمت بلوار شهید بهشتی بصورت روگذر خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته عملیات این طرح عمران شهری تا پایان امسال آغاز شود.
وی همچنین از ساماندهی ورودی های شهر ایلام خبر داد و یادآور شد: ساماندهی ورودی های شهر ایلام از مسیر میدان قرآن با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست اقدام است.
میرزاد اظهار کرد: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی همچنین به عملیات ساماندهی ورودی شهر ایلام از سمت هفت چشمه اشاره و تاکید کرد: این طرح نیز با اعتبار پنج میلیارد و 950 میلیون ریال در دست اقدام و آماده بهره برداری است.
رییس شورای اسلامی شهر ایلام بیان کرد: حجم بالای خودروها با خیابان های شهر ایلام همخوانی ندارد و همین عامل به ترافیک شدید منجر شده است.
میرزاد ادامه داد: خیابان های اصلی شهر ایلام در سال های گذشته به تناسب خودروها تعریض و بهسازی نشده و ما روز به روز شاهد افزایش ترافیک هستیم.
به گزارش ایرنا، روگذر شهید رضایی نژاد نیز هفته گذشته با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.
این روگذر شامل دو دهانه 17 متری، 9 دهانه 25 متری و یک دهانه 30 متری در مجموع به طول 289.2 متر عرشه و عرض 16.2 متر است.
اعتبار طرح از محل منابع عمرانی استانی 37 میلیارد و 950 میلیون ریال و از محل درآمدهای عمومی شهرداری 10 میلیارد و 165 میلیون ریال بوده است. ک/3
7171/540



19/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن