تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802178501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهانه‌جویی‌هایی که مردم از آن خسته‎اند/ پرسپولیس ایرادات فنی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال نقد مهر؛
بهانه‌جویی‌هایی که مردم از آن خسته‎اند/ پرسپولیس ایرادات فنی دارد
11/05/1393 13:08



به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس در نخستین گام مقابل نفت متوقف شد. مردم بازی را دیدند. قرمزها خوب بازی نکردند. همین. سرمربی پرسپولیس همانگونه که انتظار می‌رفت از همین ابتدای کار بنا را گذاشت بر بهانه جویی. پرسپولیس در نیمه دوم این دیدار کمتر موفق شد راهی به سوی دروازه نفت پیدا کند و دو بار هم توسط محمد عباس زاده و رضا نوروزی، موقعیت‌های عالی گلزنی را از دست داد. این بازی تحت تاثیر اتفاقات داوری نبود و یا دست کم اشتباهات داوری نقشی در تعیین نتیجه نداشت. اما علی دایی پس از بازی بی درنگ به سوی داور چهارم رفت و وی را به باد اعتراض گرفت. سرمربی پرسپولیس بعد از بازی هم گفت جریان داوری علیه تیمش بوده اما واقعا این مردم و هوادار با گذشته فرق کرده‎اند. پرسپولیس ایرادات فنی بسیاری داشت. این تیم چندی پیش در اردوی ترکیه بوده و در چند بازی مقابل نمایندگان آذربایجان و گرجستان به برتری رسید. اکنون باید دید اثرات این اردو در کجا نمود پیدا می‌کند.

پرسپولیس در بازی با نفت تیمی نامنسجم و تا حدود زیادی بی برنامه بود و البته نیمکت نشینی نیلسون که یکی از بهترین دروازه بانان فصل گذشته بود، جزو نقاط ضعف سرخپوشان محسوب می‌شد. اما این ایرادات به چشم دایی نیامد و داوری بهانه شد. هواداران در رقابتهای جام جهانی مشاهده کرده اند که چه تیم‌هایی بر اثر اشتباهات داوری متضرر شده‌اند اما مربیان، در پایان اشاره چندانی به ناداوری نداشته‌اند و صحبت‎های فنی ارائه کرده‌اند. چه صحنه‎های مشکوک به پنالتی که مربیان در خصوص آن صحبت نکردند و یا دست کم آن را در اولویت قرار ندادند. اما گویا داستان مربیان ایرانی و بویژه علی دایی تمام شدنی نیست. مربی ایرانی اگر امروز در نزد هوادار ایرانی مقبولیت ندارد و مردم برای ماندن "کارلوس کی‌روش" سر و دست می‌شکنند به این خاطر است که به این موضوع پی برده‌اند که مربیان ایرانی با استانداردهای روز جهان فاصله گرفته‌اند. تصویری که اشخاص از خود در ذهن مردم به جای می‌گذارند خیلی مهم است. وقتی نام "یواخیم لو" به گوش می‌رسد تصویر مردی مصمم، متشخص و هدفمند به ذهن متبادر می‌شود. نام "سرآلکس فرگوسن" تصویر یک مربی موفق و البته در بسیاری مواقع عبوس را یاد شنونده می‌اندازد. "کارلو آنچلوتی" یادآور یک مربی متین و متفکر است و "ژوزه مورینیو" که توان فنی بالایی دارد البته با حواشی فراوان. یک مربی هرگز نباید فقط واژه اعتراض را به ذهن شنونده متبادر کند چرا که فوتبال ابعاد دیگری هم دارد. داوری همیشه به ضرر یک تیم نیست و گاهی اوقات به نفع آن تیم هم هست. سال گذشته پرسپولیس در نخستین بازی لیگ در حالی مقابل تراکتورسازی به برتری رسید که داور یک پنالتی اشتباه به نفع سرخپوشان گرفت و حرکت سالتو بارانداز قاسم دهنوی بر روی علی کریمی هم نادیده انگاشته شد. مربی فوتبال باید به هوادار و احساساتش احترام بگذارد. کاش مربیان ما این مهم را در نظر داشته باشند.


۱۳۹۳/۵/۱۱ - ۱۳:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن