تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى از شما حق ندارد از هيچ يك از يارانم چيزى به من بگويد؛ زيرا دوست دارم در حال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802754892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم استان مرکزی نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob مردم استان مرکزی نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند اراک-ایرنا- مردم استان مرکزی روزجمعه با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، نابودی اسرائیل غاصب را فریاد زدند.


زنان، مردان، جوانان و نوجوانان روزه دار جای جای این استان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا،ˈ نابودی اسرائیل- خواسته ملت ما استˈ ، باید شود محو ز روی زمین - رژیم اشغالگر اسرائیلˈ باردیگر انزجار خود از صهیونیستها و حامیان آنان را اعلام کردند.
مردم خداجوی این خطه از میهن اسلامی با سردادن شعارهایی از جمله غزه شده غرق خون، دشمن شود سرنگون، جنایتهای اخیر جلادان اسرائیل درغزه و به ویژه منطقه شجاعیه و کشتارزنان، مردان و کودکان بی گناه را محکوم کردند.
راه پیمایان در استان مرکزی با سر دادن شعارهایی از جمله اتحاد- اتحاد تنها ره نجات است، وحدت امت اسلامی در مقابله با صهیونیستهای جنایتکار و استکبار را خواستار شدند.
آنان با سر دادن شعارهای ˈ روز قدس ، روز قدس پیروزی اسلام است - نابودی اسرائیل بشارت امام است ˈ، ˈ ما ذوالفقار حیدریم - فدائیان رهبریمˈ و ˈخامنه ای رهبر مسلمین است - بیت القدس پایگاه دین استˈ بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و پیروی از ولایت فقیه را راه پیروزی بر دشمنان عنوان کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی، خواستار وحدت کشورهای اسلامی در قبال کشتار وحشیانه اسراییل در نوار غزه شدند و ضمن تاکید بر پایان محاصره این منطقه، سکوت مجامع بین المللی و برخی کشورهای منطقه در برابر جنایات اسرائیل را محکوم کردند.
به همین مناسبت مردم اراک از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری و میدان سرداران به سمت میعادگاه نماز جمعه این شهر راهپیمایی کردند.
مردم اراک در حالی که از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، استاندار این استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسوولان همراهی می شدند به سرداد شعار علیه اسرائیل و آمریکا پرداختند.
حضور عده ای از ورزشکاران با لباس ورزشی، دانش آموزان با پوشش یکدست و بسیجیان حلقه های صالحین با پیشانی بند و پرچم جلوه خاصی به این راه پیمایی داده بود.
مادران مومن اراکی در حالی که کودکان خود را در آغوش داشتند نیز در این آیین بزرگ حضور چشمگیری داشتند و جلوه خاصی به راهپیمایی ضد اسرائیلی مردم بخشیده بودند.
راهپیمایان تصاویری از امام راحل، مقام معظم رهبری و پارچه نوشته هایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و انزجار از اسرائیل غاصب را با خود همراه داشتند، پرچم طویل فلسطین را بر بالای سر خود حمل می کردند و سپس آدمکهای سران رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
مردم مومن اراک همچنین با تایید قطعنامه ده بندی این راهپیمایی اعلام کردند که نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام راحل و نیز راهبری های مقام معظم رهبری باعث شده تا اعتراض به اسرائیل جنایتکار از مرزهای کشور فراتر رود.
این قطعنامه جنایات اسرائیل در غزه را نسل کشی دانسته و سکوت سازمانهای بین المللی در این خصوص را محکوم کرده و خوستار اتحاد گروههای فلسطینی شده است.
راهپیمایان با تایید این قطعنامه اقدامات گروه ضد اسلامی داعش در عراق و سوریه را نیز محکوم کرده و بازگشت آوارگان فلسطینی را خواستار شده اند.
نظیر این مراسم با حضو مردم مومن و روزه دار شهرستانهای خمین، محلات، دلیجان، شازند، خنداب ، تفرش، آشتیان ، فراهان و کمیجان و 120 نقطه دیگر استان مرکزی برگزار شد.ک/4
7112/559

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





03/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن