تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801488674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری قوای سه‌گانه برای انتخاباتی باشکوه: تأکید رؤسای قوای قضائیه و مقننه بر همراهی با دولت


واضح آرشیو وب فارسی::

رهنمودهای رهبری فصل‌الخطاب انتخابات؛ سران قوا بر ضرورت مشارکت حداکثری، اخلاقی بودن و پرهیز از تخریب تاکید کردند

سران سه قوه در جلسه‌ای با تاکید بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، خواستار برگزاری انتخاباتی با محوریت مشارکت حداکثری مردم، اخلاقی بودن، سلامت رقابت‌ها، برنامه‌محوری، تقویت گفتمان شهدای خدمت و پرهیز از هرگونه تخریب شدند.



مقامات ارشد کشور در این جلسه که به میزبانی سرپرست ریاست جمهوری برگزار شد، بر ضرورت نصب‌العین قرار گرفتن رهنمودهای رهبری به عنوان فصل‌الخطاب انتخابات به خصوص در محورهای ذکر شده تاکید کردند.

وزیر اطلاعات در این جلسه گزارشی از وضعیت رقابت‌های انتخاباتی ارائه کرد و از رصد مستمر رفتار نامزدها و حامیان آنها خبر داد. وی همچنین به تذکرات لازم به افراد متخلف و برخورد قانونی با آنها در صورت لزوم اشاره کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها ارائه کرد و از استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های استانی و تلوبیون در این زمینه خبر داد.

رؤسای قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ضمن اعلام همراهی و همکاری با سرپرست ریاست جمهوری، بر کمک به دولت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، در پایان این جلسه با تاکید بر بی‌طرفی دولت در انتخابات، از مقامات، مدیران و کارکنان دولت خواست که از استفاده از جایگاه و امکانات دولتی برای تبلیغ به نفع یا ضرر نامزدها خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه وظیفه دولت جز خدمت به مردم نیست، بر تلاش دولت برای حفظ امانت‌داری و تداوم خدمت‌رسانی به مردم در دوران گذار تا زمان برگزاری انتخابات تاکید کرد.

نکات کلیدی:

رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فصل‌الخطاب انتخابات است.
سران قوا بر ضرورت مشارکت حداکثری، اخلاقی بودن، سلامت رقابت‌ها، برنامه‌محوری، تقویت گفتمان شهدای خدمت و پرهیز از تخریب تاکید کردند.
وزیر اطلاعات از رصد مستمر رفتار نامزدها و برخورد قانونی با متخلفان خبر داد.
رئیس سازمان صدا و سیما از استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های استانی و تلوبیون برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها خبر داد.
روسای قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با سرپرست ریاست جمهوری همکاری می‌کنند.
دولت در انتخابات بی‌طرف خواهد بود و از استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ به نفع یا ضرر نامزدها خودداری می‌کند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن