تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چه خبر از سومین روز تبلیغات نامزدهای انتخابات؟


واضح آرشیو وب فارسی::

چهارده روز مانده به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، در این گزارش می‌توانید آخرین اخبار و اظهارات کاندیداها را مرور کنید.



 علیرضا زاکانی در برنامه «صف اول» شبکه خبر حضور یافت و در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود، تأکید کرد: «من پاسخگوی تمامی مسئولیت‌هایی که در چهل و پنج سال گذشته داشتم هستم.» او افزود که سخت‌ترین کاری که انجام داده، مبارزه با فساد در قوی‌ترین شاخه‌ها و بخش‌های فساد در کشور از دهه ۱۳۸۰ بوده است. زاکانی بیان کرد که مبارزه با فساد اقتصادی را از بخش‌هایی که حمایت ویژه داشتند آغاز کرده و این مبارزه را در دستگاه‌های اجرایی، قضایی و حتی در مجلس ادامه داده است. او اعتقاد دارد که باید از قوی‌ترین افرادی که برای خود حریم ایجاد کرده‌اند، شروع کرد.

زاکانی همچنین اشاره کرد که برای تحقق حقوق مردم ده‌ها بار به دادسرا و بیش از ۷-۸ بار به دادگاه رفته است. او توضیح داد که در سه پرونده که به دادسرا و دادگاه رفته بود، با منطق و استدلال توانسته ۱۵ رای از هیات منصفه بگیرد و این را یکی از شیرین‌ترین بخش‌های کار خود می‌داند.



حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در برنامه تلویزیونی «بامردم» بیان کرد که به پیشنهاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دوران ریاست جمهوری وی با صدام حسین برای آزادی اسرا مذاکره کرده است. او گفت: «من با بدترین دشمن این ملت مذاکره کردم. با پشتوانه قدرت ملی و هوشمندی و تکنیک مذاکراتی، می‌توان با دشمنان بزرگ هم مذاکره کرد، اما باید از موضع قدرت و با توانایی و هوشمندی این کار را انجام داد. میدان و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند و با همکاری به نتایج موثر می‌رسند.»

پورمحمدی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، همچنین به سابقه خود در امور امنیتی، اطلاعاتی و قضایی اشاره کرد و افزود: «اطمینان می‌دهم که به امنیت کشور، امنیت داخلی و خارجی و امنیت ملی اضافه کنم. امنیت ابعاد مختلفی دارد؛ ما به تولید و افزایش امنیت سخت و همچنین به افزایش امنیت نرم در همه حوزه‌ها نیاز داریم.» او با شعار «خرد، شادی و شکوفایی» فعالیت می‌کند و می‌گوید: «دولت من دولتی است که آرامش، وقار، سکونت و محبت را در کنار مردم به ارمغان خواهد آورد.»



در برنامه «گفت وگوی ویژه خبری»، سعید جلیلی تأکید کرد که داشتن برنامه و باور به آن برای پیشرفت کشور ضروری است. او گفت: «ما باید از فرصت‌های جهانی استفاده کنیم و ایران را به پیشرفت برسانیم.»

جلیلی که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است، بیان کرد که مدیریت بازار ارز، تقویت ریال و پیش‌بینی‌پذیر بودن سیاست‌های اقتصادی از وظایف رئیس جمهور است. او افزود: «ما ساعت‌ها بررسی کرده‌ایم تا بفهمیم چه عواملی موجب اخلال در بازار ارز می‌شود. در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که باید برطرف شوند. برای ثبات در بازار ارز، باید مصارف و منابع ارزی و اولویت‌های تخصیص مشخص باشند تا بازار آرامش پیدا کند.»

جلیلی همچنین در جمع مردم بیرجند، مرکز خراسان جنوبی، گفت: «ما نمی‌توانیم زمان را تلف کنیم. یک رئیس جمهور باید از روز اول بداند چه می‌خواهد و با برنامه کار را شروع کند. او باید فرصت‌های ملی و منطقه‌ای را به درستی بشناسد و عقب‌ماندگی ۸ ساله قبل از دولت شهید رئیسی که به رشد صفر و منفی منجر شده بود، جبران شود.»



می‌توانید اظهارات و سخنان کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دومین روز تبلیغات را در این لینک مرور کنید.

 همچنین برای مطالعه اخبار مرتبط با ستادهای انتخاباتی هر کاندیدا، روی اسامی زیر کلیک کنید:

- مسعود پزشکیان
- محمدباقر قالیباف
- سعید جلیلی
- علیرضا زاکانی
- امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
- مصطفی پورمحمدی






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن