تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798441838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه نابودی اسرائیل غاصب را فراهم می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



آیت الله ایمانی:
حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس زمینه نابودی اسرائیل غاصب را فراهم می کند خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار برگزاری هرچه با شکوه تر راهپیمایی روز قدس شد و گفت: این حرکت ها می تواند ملت های آزادی خواه را بیدار کند و زمینه ساز نابودی این غده سرطانی باشد.



آیت الله اسدلله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که اهمیت حضور پر شور مسلمانان در راهپیمایی جهانی روز قدس بسیار روشن است، اظهار داشت: باید در برابر جرثومه فساد، غده سرطانی و رژیم نژاد پرست اسرائیل بایستیم.
وی با اشاره به کشتار ناجوانمردانه مردم بی دفاع غزه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با این جنایات ددمنشی، سیرت و صورت پلید خود را عملا نشان می دهد؛ اگر مسلمانان جهان لحظه ای غلفت کنند آنها همه را قتل عام می کنند، امکانات شان را از بین برده و زیر ساخت های شان را نابود کرده و چیزی برایشان باقی نمی گذارند.
امام جمعه شیراز با تأکید بر این که حضور در راهپیمایی امسال باید بسیار پر رنگ تر از سال های گذشته باشد، ابراز داشت: درست است که در هوای گرم مرداد ماه قرار داریم و مردم روزه دار هستند اما باید این سختی را تحمل کرد و با حضور خود در صحنه به دنیا اعلام کنند که ملت فلسطین تنها نیستند.
آیت الله ایمانی افزود: باید توجه داشته باشیم که در همین شرایط کودکان، زنان، پیرها و غیر نظامیان غزه زیر بمب های آتشین، بمب های شیمیایی، گلوله های توپ و تانک و همه امکانات و تجهیزاتی که غرب در اختیار صهیونیست ها قرار داده است، دست و پا می زنند.
وی با بیان این که باید با همه امکاناتی که در اختیار داریم از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم، گفت: در حال حاضر تنها با اظهار تنفر و انزجار می توانیم این کار را به پیش ببریم و بالاخره روزی این صداها و نداها به جایی خواهد رسید و ریشه فساد و تباهی را از سرزمین های اسلامی فلسطین قلع و قمع کرده و بیرون می اندازد.
نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: محکوم کردن این جنایات با برگزاری تظاهراتی که در اقصی نقاط دنیا انجام می شود و ادامه این حرکت های عظیم و توفنده می تواند تا حدودی این جنایت ها را متوقف کند؛ همان گونه که در این سی و چند سال توانسته عامل توقفی برای بلند پروازی های اسراییل غاصب باشد.
امام جمعه شیراز با بیان این که حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند فضای جهانی را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: با این حرکت ها می توان جنایات زشت و وحشیانه ای که اسرائیل آغاز کرده است را به جهانیان نشان داد و وجدان آزادی خواه جهان را جدای از دولت هایشان بیدار کرد.
آیت الله ایمانی حضور در این راهپیمایی ها را مقدماتی برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی دانست و بیان داشت: همان گونه که قیام ها و حضور یکپارچه مردم ما پیش از انقلاب اسلامی توانست موجب بصیرت، آگاهی و هوشیاری عموم جامعه شود و موجبات سقوط رژیم ستم شاهی را فراهم کند، این حرکت ها نیز تأثیر خود را خواهد داشت./928/ت302/ج




۱۳۹۳/۴/۳۱






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن