تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 4 آبان 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823928069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یوسفی: مردم دیدگاه‌های کارشناسانه دارند/ کاندیداهای غرب‌گرا موفق نخواهند بود


واضح آرشیو وب فارسی::

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که کاندیداها باید بدانند که دیگر ناامید کردن مردم با نگاه‌های غرب‌گرایانه جواب نمی‌دهد و مردم دیدگاه‌های کارشناسی به مسائل دارند؛ بنابراین، کاندیداها باید برنامه‌های حکمرانی خود را ارائه کنند.



مجتبی یوسفی در برنامه زنده گفت که سیاست رسانه ملی در پوشش انتخابات بسیار خوب بود. او اشاره کرد که با وجود عدم آمادگی کافی پس از شهادت رئیس‌جمهور، رسانه ملی توانست با برنامه‌های متعدد به مردم کمک کند تا بیشتر با کاندیداها آشنا شوند.

یوسفی اظهار کرد که گفت‌وگوها و میزهای تخصصی که برای کاندیداها برگزار شد تا دیدگاه‌های خود را درباره سیاست‌گذاری‌های رئیس‌جمهور آینده مطرح کنند، بی‌نظیر بود. او تاکید کرد که رئیس‌جمهور باید کسی باشد که تصمیمات حکمرانی بگیرد، نه فقط یک مدیر اجرایی.

وی ادامه داد که برخی از کاندیداها در برنامه مناظره فقط کلی‌گویی کردند و به سمت دوقطبی‌سازی جامعه رفتند، بدون اینکه برنامه‌های اجرایی مشخصی برای مسائل مهم مانند بهداشت و درمان ارائه دهند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که مردم در هفته آینده در انتخابات شرکت می‌کنند اما هنوز برخی از کاندیداها برنامه‌ها و رویکردهای خود را مشخص نکرده‌اند. این مناظرات نشان‌دهنده سطح توانایی کاندیداهاست و مشخص می‌کند که چه کسی رو به رشد است و چه کسی نه. یوسفی افزود که شعارهای پوپولیستی بدون ارائه راهکارهای عملی، مخصوصاً با نگاه به غرب و ناامید کردن مردم، دیگر کارساز نیست. مردم امروز دیدگاه‌های دقیقی دارند و نمی‌توان با این رویکردها موفق شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن