تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818804188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعیدی: جنایات صهیونیست‌ها در لبنان، جهانیان را به واکنش واداشت


واضح آرشیو وب فارسی::

بهنام سعیدی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، خواستار واکنش جدی جامعه جهانی شد. وی با تاکید بر اینکه این اقدامات وحشیانه، رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک‌تر کرده است، از همه آزادی‌خواهان خواست تا علیه این جنایات بی‌پروا ایستادگی کنند.



عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، بهنام سعیدی، با محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، این رژیم را به سوی سقوط و نابودی نزدیک دانست.

سعیدی :اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع لبنان را محکوم کرد و گفت: "رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی با این جنایات بار دیگر چهره کریه خود را به جهانیان نشان داد. حملات به زنان و کودکان بی‌گناه، اقدامی غیرانسانی و ناجوانمردانه است که در تاریخ کم‌نظیر بوده است."

وی با تاکید بر لزوم واکنش جهانی به این جنایات افزود: "انتظار می‌رود تمام آزادی‌خواهان جهان و کشورهای اسلامی این جنایات را محکوم کرده و رژیم صهیونیستی را به پاسخگویی وادار کنند. وجدان بشری نمی‌تواند این جنایات را تحمل کند و سکوت در برابر آن، خیانت به انسانیت است."

این نماینده مجلس با اشاره به پیروزی نهایی مقاومت، اظهار امیدواری کرد که به زودی شاهد پایان اشغالگری و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم. وی همچنین بر ضرورت استفاده از تمام ابزارهای موجود برای مقابله با این رژیم تاکید کرد و گفت: "هیچ کشوری نمی‌تواند سکوت کند در حالی که کودکان بی‌گناه در معرض حملات موشکی قرار می‌گیرند."

سعیدی در پایان با تاکید بر نقش مجامع بین‌المللی در محکومیت این جنایات گفت: "مجامع بین‌المللی باید با اتخاذ موضع قاطع، رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایاتش پاسخگو کنند."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن