تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820191213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتوی ارزشمند رهبری برای کمک به مردم لبنان


واضح آرشیو وب فارسی::

در پی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه لبنان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور فتوایی نورانی، راه را برای کمک‌های مردمی به مردم مظلوم لبنان هموار کردند. این تصمیم حکیمانه، فرصتی ارزشمند برای همه مؤمنان فراهم آورده تا در کمک‌رسانی به برادران و خواهران لبنانی سهیم شوند.



رهبر معظم انقلاب: درهای کمک به مردم مظلوم لبنان گشوده شد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در اقدامی انسان‌دوستانه و در پی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه لبنان، اجازه دادند تا مومنین بتوانند نیمی از سهم امام خمینی (ره) را برای کمک به مردم مظلوم و مقاوم جنوب لبنان اختصاص دهند.

با توجه به خسارات سنگین جانی و مالی که در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم لبنان وارد شده است، این تصمیم حکیمانه رهبری، فرصتی ارزشمند برای همه مؤمنان فراهم آورده تا در کمک‌رسانی به برادران و خواهران لبنانی سهیم شوند.

این اقدام شریف، نشان از همدلی عمیق ملت ایران با مردم مظلوم لبنان و تعهد به آرمان‌های انسانی است. همچنین، این تصمیم، بار دیگر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و تأثیرگذاری آن در منطقه را به نمایش گذاشت.

با توجه به این مصوبه، مؤمنین می‌توانند با پرداخت یک چهارم خمس خود، در کمک‌رسانی به بازسازی مناطق آسیب‌دیده لبنان و تأمین نیازهای اساسی مردم این کشور مشارکت کنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن