تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید مخبر بر بهبود مراسم اربعین و تامین نیازهای زائرین


واضح آرشیو وب فارسی::

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری موفق و موثر راهپیمایی اربعین در سال گذشته، از دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین خواست که با نگاهی دقیق و آسیب‌شناسانه، نقاط ضعف و چالش‌های موجود در برگزاری مراسم اربعین را شناسایی کنند. او تاکید کرد که انجام وظایف نباید به روزهای نزدیک به اربعین موکول شود و باید حداکثر تا دو هفته آینده، با برگزاری جلسات منظم، مسئولان اجرایی و زمانبندی وظایف مشخص و به ستاد مرکزی اعلام شوند.



 محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری، در جلسه ستاد مرکزی اربعین که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت که راهپیمایی با شکوه اربعین، علیرغم تلاش‌های دشمنان برای سانسور آن، به کانون توجه مردم جهان و یکی از جلوه‌های عزت جهان اسلام تبدیل شده است. او بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات و نواقص سال‌های گذشته و تامین نیازمندی‌های زائرین تاکید کرد.

مخبر از دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین خواست که نقاط ضعف و چالش‌ها را شناسایی کنند و انجام وظایف را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند. او تاکید کرد که ظرف دو هفته آینده، با برگزاری جلسات منظم، مسئولان اجرایی و زمانبندی وظایف باید به صورت دقیق مشخص و به ستاد مرکزی اربعین اعلام شود.

مخبر همچنین بر بسیج همه امکانات در زمینه حمل و نقل، به‌ویژه استفاده از مسیرهای دریایی برای انتقال زائرین کشورهای دیگر به عراق، تامین غذای سالم، آب شرب کافی و تمهیدات بهداشتی و درمانی برای جلوگیری از گرمازدگی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، جلوگیری و کنترل سوانح جاده‌ای به‌ویژه در عراق، خدمت‌رسانی به زائرین در ۱۰ روز پایانی ماه صفر و تامین اتوبوس لازم برای حمل و نقل زائرین تاکید کرد.

او با اشاره به مردمی بودن راهپیمایی اربعین، بر هماهنگی با تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی و پرهیز از تصمیمات ناگهانی که منجر به توقف زائرین در پایانه‌های مرزی شود، تاکید کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن