تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هصدا با فلسطین در صدای آفتاب


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
هصدا با فلسطین در صدای آفتاب
همرمان با فرارسیدن روز جهانی قدس ویژه برنامه "هصدا با فلسطین" به منظور انعكاس همراهی، مردم استان مركزی با مردم مظلوم فلسطین، از شبكه رادیویی آفتاب پخش می شود .


به گزارشحوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی با توجه به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و نامگذاری این روز بزرگ با عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل (ره)، ویژه برنامه همصدا با فلسطین با رویكرد تشویق مخاطب به حضور گسترده در راهپیمایی و پوشش رسانه ای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان تهیه و پخش می شود.

این برنامه تلاش می كند با انعكاس حضور گسترده و لحظه به لحظه مردم همیشه در صحنه استان مركزی در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تشریح فعالیت های تجاوز گرانه اسرائیل و آمریكا علیه ملت مظلوم فلسطین و تاریخچه و پیدایش رژیم غاصب اشغالگر قدس، به بررسی چگونگی همبستگی مسلمانان برای آزادی قدس شریف، بررسی نگاه حضرت امام(ره) نسبت به مساله فلسطین و اهمیت و جایگاه روز قدس در جهان اسلام  و ... از نگاه كارشناسان بپردازد.
 
برنامه «همصدا با فلسطین» علاوه بر پرداختن به موضوع بیداری اسلامی با محوریت مبارزه با استكبار جهانی و جنایات اخیر آنها در فلسطین با بخش های مختلفی همچون پخش كلام امام خمینی (ره) و رهبری درباره روز قدس، ارتباط با مسئولین استانی، پخش زنده بیانیه روز قدس و سخنرانی از مصلای بیت المقدس اراك، گزارش هایی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی عظیم روز قدس، موسیقی های حماسی با كلام و بیكلام و ... همراه مردم در این حماسه بزرگ خواهد بود .

این برنامه را معصومه فراهانی تهیه می كند و با اجرای علیرضا رافعی و شهپر عسگری و همچنین گزارش های شهرام تركمانی و سید محمد محمدی از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 3 مرداد 93 به مدت 180 دقیقه همراه و همگام با مردم خواهد بود.



انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن