تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803918893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رویش و مسابقه وبلاگ نویسی برنامه های جدید بخش عفاف حجاب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فیسبوک تویتر Google+ Cloob رویش و مسابقه وبلاگ نویسی برنامه های جدید بخش عفاف حجاب تهران - ایرنا - بخش عفاف و حجاب در روزهای باقی مانده نمایشگاه بین المللی قرآن برنامه های جدیدی برای بازدیدکنندگان دارد که از جمله آنها می توان به نمایشگاه رویش و مسابقه وبلاگ نویسی اشاره کرد.


با پایان وقت اولیه نمایشگاه بیست و دوم و ورود به روزهای تمدید شده، برخی از بخش ها به ابتکارات جدید دسته زده و برنامه های مختلفی را در نظر گرفته اند.
یکی از این بخش ها، عفاف و حجاب است که هر چند نسبت به سایر بخش ها دیرتر راهی نمایشگاه شد اما برنامه های متنوع آن برای بازدیدکنندگان به ویژه بانوان و دختران جذاب و دیدنی بود و هر روزه می شد گروه هایی از بانوان را در کنار غرفه های مختلف بخش بانوان مشاهده کرد.
یکی از این غرفه اختصاص به طراحی لباس ویژه دختران بین 5 تا 15 سال داشت که با حضور یکی از طراحان و کارشناسان مد و لباس پذیرای علاقه مندان بود. بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نوع لباس و پوشش مورد نظر خود را تشریح می کردند و طراح جاضر در این غرفه به طراحی لباس مورد نظر می پرداخت.
به گفته مدیر بخش عفاف و حجاب تا روزهای پایانی نمایشگاه بین المللی قرآن 26 مدل طراحی شده است که همه آنها با نظر و ایده مخاطبان ترسیم شده و در صورت استقبال تولیدکنندگان لباس و پوشاک می توان شاهد یک نهضت پوشش اسلامی در جامعه خواهیم بود.
در این صورت بهانه بیشتر تولیدکنندگان لباس و پوشاک برای نداشتن طرح مناسب برطرف خواهد شد، چه اینکه طرح های ترسیم شده در بخش عفاف و حجاب از سوی مردم به ویژه کودکان و نوجوانان پیشنهاد و تأیید شده است.
این بخش از جهت دیگری نیز پذیرای دختران عفیف بود. دختران بین 5 تا 15 سال با مراجعه به این بخش و گرفتن عکس یادگاری با حجاب برتر، می توانستند نام خود را به عنوان یک دختر عفیف ایرانی ثبت کنند. برترین دختران در این بخش در همایش انسان عفیف تجلیل شدند اما همایش دیگری برای دختران عفیف در نظر گرفته شده است.
ندا ملکی در مورد این برنامه می گوید: به دلیل استقبال گسترده دختران و خانواده ها از بخش دختران عفیف، قرار است همایشی با همین عنوان با حضور دخترانی که در این بخش حضور یافته و با حجاب برتر عکس گرفتند، برگزار شود. در این همایش دختران محجبه با یکدیگر آشنا شده و این آشنایی تداوم خواهد یافت. همچنین در این همایش پیمان نامه ای توسط حضار قرائت می شود تا این افراد به عنوان دختران حضرت زهرا(س) با یکدیگر عهد ببندند.
همایش دختران عفیف از ساعت 18:30 در سالن خلیج فارس ساختمان موزه دفاع مقدس با حضور بیش از 500 دختر عفیف برگزار خواهد شد.
برگزاری مسابقه با موضوع عفاف و حجاب نیز به صورت هر روزه در این بخش برگزار می شد که به گفته مدیر این بخش هر روزه بیش از 700 نفر در آن شرکت می کردند. هر روزه به تعدادی از این افراد به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا می شد.
آثار مکتوب بخش عفاف و حجاب نیز دیدنی بود. آثاری در قالب شعر، رمان، داستان، آثار پژوهشی و علمی که هر یک با یک زاویه دید عفاف و حجاب را برای مخاطب خود معرفی کرده بودند؛ به نظر می رسد مخاطبان زبان هنر را می پسندیدند چرا که بیشترین آثار به فروش رفته رمان هایی است که با موضوع عفاف و حجاب نوشته شده است. ملکی در این رابطه می گوید: با توجه به استقبال مخاطبان از رمان های ارائه شده در این بخش، مخاطبان تمایل دارند که این مفاهیم به صورت غیر مستقیم و به شکل هنری برای آنها شرح داده شود.
با توجه به تمدید 10 روزه نمایشگاه بیست و دوم، فرصت برای ارائه برنامه های دیگر وجود دارد؛ فرصتی که بخش عفاف و حجاب توانسته از آن به خوبی استفاده کند و با سه برنامه مخاطبان خود و بازدیدکنندگان بیست و دومین نمایشگاه بین الملللی قرآن را به خود جلب کند.
اولین برنامه همایش دختران عفیف است که در موعد مقرر برگزار خواهد شد. مسابقه وبلاگ نویسی از دیگر برنامه های این بخش است. افراد می توانند تا پایان تیرماه وبلاگهای خود را با موضوع عفاف و حجاب به این بخش معرفی کنند و یا با مراجعه به آدرس efaf-quranexpo.blogfa.com وبلاگ خود را ثبت کنند. از وبلاگ برتر در زمینه عفاف و حجاب تجلیل خواهد شد.
بخش عفاف و حجاب قسمتی از فضای در اختیار خود را به نمایش تابلوهای ویژه ای اختصاص داده که مدیر بخش آن را جنبش خویشتن داری و یا بیداری دل ها عنوان می کند.
در بخش «رویش» تابلونوشته هایی از افرادی است که با تازگی با حجاب آشنا شده و یا به دین مبین اسلام گرویده اند.
ملکی در این زمینه اظهار می کند: در این تابلوها از سخنان افرادی که در کشورهای اسلامی نیستند اما قلوبشان به سمت اسلام تمایل پیدا کرده و با حجاب شده اند، استفاده شده است. این افراد جریان عفاف گرایی و یا خویشتن داری را در غرب به راه انداخته اند و به نوعی تولد دوباره یافته اند.
به گزارش روز یکشنبه بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم در این تابلوها می توان سخنانی از الا گاندرسون 12 ساله، رابین 15 ساله، جین 25 ساله، ساچیکوموراتا، جی ـ ویلو ویلسون رمان نویس و یا تصاویری از راهپیمایی کشورهای اروپایی برای حجاب را مشاهده کرد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا پایان تیرماه جاری در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
فراهنگ (1) ** 1569

انتهای پیام /*
ارتباط با سردبير:

[email protected]


تماس بی واسطه با مسئولین





29/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن