تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار فرهنگی اولویت اصلی ترویج عفاف و حجاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کار فرهنگی اولویت اصلی ترویج عفاف و حجاب است خرم آباد- امام جمعه پلدختر گفت: کار فرهنگی اولویت اصلی ترویج عفاف و حجاب در جامعه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب شهرستان پلدختر با تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) بر لزوم الگوگیری از ابعاد شخصیتی حضرت خدیجه(س) به عنوان بانوی برتر اسلامی تأکید کرد و افزود: ام المومنین خدیجه اسوه حق خواهی، اخلاص و استقامت در راه اسلام بودند.
وی گفت: نخستین زن مسلمان خدیجه بود که بهترین الگو است چون حضرت فاطمه را تربیت کرد و با توجه به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز و آشنایی با سیره فاطمه (س) و الگوگیری در گفتار، رفتار و رعایت عفاف در روابط اجتماعی بسیار ضروری و حیاتی است.
وی به کشف حجاب توسط رضاخان و مقاومت مردم لرستان و مخالفت با آن اشاره کرد و افزود: وضعیت حجاب برخی از بانوان شهرستان خرم آباد و بروجرد نسبت به برخی دیگر از شهرستان ها نامناسب تر و بدتر است و این مسئله کاملا مشهود است.
وی تصریح کرد: این دو شهرستان همان شهرستان هایی بودند که جنگ در آنها بوده و شهدای گرانقدری را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کردندولی متاسفانه امروز به شکل دیگری درآمده اند.
امام جمعه پلدختر گفت: امروز دشمنان در مسیر فرهنگ وعفاف و حجاب تلاش می کند و تمام توان و ظرفیت خود را در بعد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند تا جوانان و مردم این کشور را از دین و ارزش های اسلامی و قرآنی گریزان کنند
حجت الاسلام ˈلروندˈ اشاعه فرهنگ بی حجابی را از حربه های نظام سلطه علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: پدیده بدحجابی و بی حجابی برنامه سازماندهی شده دشمنان علیه ارزش های دینی و انقلابی ما است.
وی تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای برنامه هایی پخش می کنند و اخیرا فردی به نامˈارباک مهردادˈ هزار شبکه غیر اخلاقی را تولید کرده تا بی حجابی را در جامعه ترویج و گسترش دهد تا بدین وسیله ارزشهای اسلامی را در جامعه از بین ببرد و موجب مقابله و دشمنی با دین مقدس اسلام شود.
وی با بیان این که امروز تهدیدهای زیادی در عرصه فضای مجازی پیش روی نسل جوان وجود دارد،افزود: باید در این رابطه تلاش کرد تا نسل جوان را شخصیت سازی کنیم.
رییس شورای فرهنگ عمومی پلدختر با بیان این که امروز دشمنان در زمینه شیطان پرستی تلاش می کنند گفت: نماد شیطان پرستی که بر سر فوتبالیست ها قرار دارد آیا فدراسیون های ورزشی در این زمینه چه عکس العملی انجام داده اند گویا به خواب عمیق فرو رفته اند.
وی رعایت حجاب را یکی از ضرورت های اصلی در جامعه اسلامی دانست و افزود: حفظ عفاف و حجاب سلامت روانی خانواده ها را بدنبال دارد، و مهمترین فوایدآن استحکام نهاد خانواده، عامل تقرب الهی و ایجاد آرامش روانی است.
حجت الاسلام ˈلروندˈ تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب انتظار می رود خانواده ها دقت بیشتری داشته باشند و برای نهادینه کردن این امر و دستور مهم اسلامی تلاش کنند.
وی با اظهار تاسف از این که امروز تهاجم و شبیهه خون فرهنگی بنیان خانواده و اجتماع را مورد هجمه قرار داده است افزود: گسترش حجاب و عفاف در جامعه نه تنها به تقویت بنیان خانواده و رواج ارزش های الهی کمک می کند بلکه می تواند در برقراری و ایجاد امنیت همه جانبه در جامعه و پاک سازی آن از هرگونه مفاسد اجتماعی مؤثر واقع شود.
امام جمعه پلدختر فرهنگ سازی صحیح حجاب و پوشش مناسب در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: ریشه کنی بی حجابی نیازمند عزم ملی و احساس تکلیف مردم و مسوولان است.
7272/630

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن