تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819484342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگسرای رویش در ماه رمضان ویژه برنامه های قرآنی برگزار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرهنگسرای رویش در ماه رمضان ویژه برنامه های قرآنی برگزار می کند تهران بزرگ-ایرنا-مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 از برگزاری در جشن رمضانی ماه مهربانی در این منطقه خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از فرهنگسرای رویش، فرزاد قاسم زاده با اشاره به تمرکز جشن ماه مهربانی بر آموزه های قرآنی و نیز آیات روایات فروانی که در مورد رحمت و مهربانی خدا در ماه مبارک رمضان وجود دارد، اظهار کرد: در جشن ماه مهربانی با ویژه برنامه های متنوع قرآنی، از جمله بانگ توحید، پلی تا معراج، کرسی تلاوت و قصص نور میزبان شهروندان هستیم.
رییس فرهنگسرای رویش درباره ویژه برنامه بانگ توحید گفت: بانگ توحید دوشنبه های هر هفته در ایام ماه مبارک رمضان در قالب جشن ماه مهربانی میزبان شهروندان روزه دار است.
وی افزود: خانه فرهنگ شمشیری در برنامه بانگ توحید به استقبال اذان گویان کوچک می رود و در این برنامه به کودکان و خردسالانی که اذان و اقامه خود را با صوت تلاوت نمایند پس از داوری توسط کارشناس قرآنی، جوایزی اهدا می شود.
قاسم زاده ادامه داد: پلی تا معراج از دیگر برنامه های قرآنی جشن ماه مهربانی است که روزهای شنبه 14و 21 تیرماه در بوستان شمشیری میزبان کودکان و خردسالان علاقه مند به آموزه های دینی و داستانهای پیامبران و ائمه معصومین(ع) است.
وی بیان کرد: در این برنامه کارشناس علوم قرآنی ضمن تعریف داستانهای پیامبران و زندگی آنان مبتنی بر آیات قرآن، موضوعات مشخص شده را برای کودکان نقاشی می کند.
قاسم زاده گفت: خانه فرهنگ شمشیری برای ترویج فرهنگ علوم قرآنی و گسترش علوم دینی اقدام به برگزاری برنامه ای با عنوان کرسی تلاوت ویژه کودکان 3 تا 6 سال کرده است که در قالب بسته برنامه های قرآنی جشن ماه مهربانی ارایه می شود.
مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 با اشاره به برنامه قصص قرآنی با عنوان «قصه های نور» اظهار کرد: این برنامه نیز به همت خانه فرهنگ شمشیری در ایام ماه مبارک رمضان دوشنبه های هر هفته میزبان کودکان و خردسالان است.
برنامه های جشن رمضانی ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان در دو بخش غرفه های مهربانی و برنامه های صحنه ای شامگاهی با حضور روحانیون و کارشناسان دینی، هنرمندان، مداحان و قاریان بین المللی قرآن کریم از ساعت 18 تا 21 در بوستان شمشیری واقع در؛ سه راه آذری خیابان شمشیری، بوستان شمشیری برگزار می شود.

*برگزاری ویژه برنامه «ماه مهربانی» در فرهنگسرای مهر
این ویژه برنامه به مدت 30 شب تا ششم مردادماه در راستای ایجاد فرصتی معنوی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها در قالب ایستگاه های متنوع با عنوان غرفه های مهربانی هر روز از ساعت 18 تا 21 در بوستان بعثت واقع در خانی آباد نو، خیابان لطیفی، کوچه تگرگ، برگزار می شود.
ویژه برنامه «ماه مهربانی» شامل غرفه های راه های مهربانی، مسابقه پرچین، پازل مهربانی، صنایع دستی، نگارگذر حجاب، افطاری ساده، رادیو رمضان، جزء خوانی و خیریه است.
غرفه راه های مهربانی در قالب مسابقه ای، نوجوانان و جوانان را با نمادها و مفاهیم مهربانی آشنا می کند، غرفه پرچین با قراردادن تابلوهای موانع با نماد صبر و حلم به نوجوانان پیام های آموزنده می دهد.
غرفه صنایع دستی و هنری نیز شامل محصولات و صنایع دستی گلیم و فرش، گلدانهای سنگی است که برای حمایت از کارآفرینان توسط بانوان کارآفرین برپا شده است.
تهرام/7245/564

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن