تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798325447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای مسلح ایران همواره آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان نظام هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نیروهای مسلح ایران همواره آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان نظام هستند زنجان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح مقتدر ایران با تکیه بر توانمندی های بالای خود، همواره آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان انقلاب و نظام هستند.


امیرسرتیپ دو ستاد حشمت الله ملکیان، روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 216 زرهی زنجان افزود: عداوت و دشمنی استکبار جهانی از بدو انقلاب اسلامی آغاز شده و با گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب هنوز هم دست از توطئه و ترفندهای خود نکشیده است.
وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با اساس انقلاب و نظام اسلامی مشکل داشته و به همین خاطر مدام در صدد ضربه زدن به این سرزمین مقدس هستند، اظهار کرد: تحمیل جنگ هشت ساله، ایجاد فتنه 88 و شکل دهی گروه های معاند و تکفیری با هدف مقابله با پرچم برافراشته و به اهتزاز درآمده جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته و می گیرد ولی اقتدار و عظمت نیروهای مسلح و ملت انقلابی و متدین این کشور جرات هرگونه تعدی و تجاوز به این سرزمین مقدس را از آنان گرفته است.
امیر سرتیپ دو ستاد ملکیان افزود: استکبار جهانی با این احساس که با پیروزی انقلاب اسلامی، مطامع و منافعش به خطر افتاده ، بنابراین دشمنی های خود با ایران اسلامی نوپا و انقلابی را آغاز کرد و برای ضربه زدن به کشورمان مشکلاتی را در برخی مناطق ازجمله کردستان و سیستان و بلوچستان ایجاد کرد که تحمیل جنگ توسط صدام نیز در این راستا بود.
وی باتاکید بر اینکه استکبار جهانی مدام در فکر ضربه زدن به نظام اسلامی است، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی صلح طلب و با متنانت هستند ولی در طول مبارزات حق جویانه خود با استکبار جهانی نشان داده اند که در هیچ عرصه و صحنه ای شکست نخورده و با توجه به الطاف خداوندی همیشه پیروز میدان هستند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا، با اشاره به اینکه نصرت و پیروزی در مقابله با دشمنان دین و قرآن همواره از آن ملت ایران بوده است، گفت: در دوران دفاع مقدس قریب به 30 کشور به عناوین مختلف از رژیم بعث عراق مختلف حمایت کردند ولی رزمندگان دلیر و شجاع اسلام با پشتیبانی ملت رشید و سلحشور ایران رشادت و ایثارگری های بسیاری از خود نشان دادند بطوریکه حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن تا دندان مسلح باقی نماند.
امیر سرتیپ دو ستاد ملکیان افزود: امروز دشمنان تلاش دارند برای دستیابی به منافع نامشروع خود، مسلمانان را با انواع ترفندها و توطئه در برابر یکدیگر قرار دهند و تاکنون نیز از این طریق حوادث فجیعی را رقم زده اند که مطمئنا خنثی کردن این ترفندها هوشیاری مردم مسلمان را می طلبد.
وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی از اوضاع نابسامان مسلمانان و عدم همبستگی سران کشورهای اسلامی که اغلب نیز آب به آسیاب دشمن می ریزند به سود خود بهره گرفته و مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه را به خاک و خون می کشد و مجامع بین المللی و داعیان حقوق بشر و دموکراسی نیز نه تنها سکوت اختیار کرده اند بلکه از یورش های ددمنشانه این رژیم پشتیبانی می کنند که واقعا این سکوت معنا دار ناراحت کننده است.
ملکیان افزود: تعدادی قلدر و فرصت طلب به سرکردگی برخی برتری جویان و سلطه طلبان با تکیه بر توان نظامی و سیطره بر مطبوعات جهان، امروز همه چیز را آنطور که دوست دارند جلوه می دهند و جنایت های اسراییل غاصب در غزه را در رسانه های استکباری به حق نشان می دهند.
وی با بیان اینکه هر روز دشمنان با یک شگرد و دسیسه وارد کارزار می شوند تصریح کرد: شیطان بزرگ نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود تغییر وضعیت داده و به هر رنگی در می آید و به همین دلیل نیز وظیفه ما به عنوان نیروی نظامی بسیار سنگین و خطیر است و در این میان شناخت از دشمن نباید نادیده گرفته شود.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا گفت: امروز دشمن به جد دنبال تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی بوده و کمر به نابودی اسلام بسته است و در مقابل، نیروهای مسلح ایران اسلامی با تکیه بر تجهیزات و امکانات خود آماده برای دفاع از مرزها در برابر هرگونه تجاوز و تعدی می باشند.
امیر سرتیپ دو ستاد ملکیان افزود: در جهان امروز ارتشی مردمی تر از ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست و این مدال افتخاری بس بزرگ و زرین است.
به گزارش ایرنا ، امروز /دوشنبه/ مراسم تودیع و معارفه فرماندهان تیپ 216 زرهی زنجان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و شماری از مسوولان این استان انجام شد.
در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از خدمات ˈامیر سرتیپ سیدعلی موسویانˈ تقدیر و سرهنگ زرهی ستاد ˈعلی مظهریˈ به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.
597/596

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




23/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن