تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802708762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کرج:مدعیان دروغین دفاع ازحقوق بشر، حامیان صهیونیسم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کرج:مدعیان دروغین دفاع ازحقوق بشر، حامیان صهیونیسم هستند کرج-ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با محکوم کردن کشتار زنان و کودکان مظلوم غزه به دست غاصبان قدس شریف گفت: مدعیان دروغین دفاع ازحقوق بشر درواقع حامیان واقعی صهیونیسم جنایتکار هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمد مهدی حسینی همدانیˈ درخطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار کرد: سکوت مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر تا زمانی است که فلسطینیان از خود دفاع نکنند اما همین که به مقابله به مثل برخیزند، مجامع بین المللی بشر بیانیه صادر می کنند.
وی، این رفتار دوگانه را بیانگر حمایت این مدعیان دفاع از حقوق بشر ازجنایات صهونیست ها ذکر کرد و گفت: امروز جنگ هایی که برمردم فلسطین ، عراق و سوریه تحمیل شده، همه آنها با حمایت استکبار جهانی است.
خطیب جمعه کرج با بیان اینکه دشمنان اسلام عاجز از نبرد نظامی با جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: براین اساس آنها روش دیگری برای مقابله با ملت مسلمان ایران و نظام اسلامی درپیش گرفته اند.
وی ، استفاده دشمنان از تبلیغات رسانه ای ، شبکه های ماهواره ای ، عکس های مبتذل و تهاجم فرهنگی به عنوان مهم ترین حرکت برای مقابله با عقاید و ارزش های دینی در جامعه اسلامی ایران نام برد.
حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی به خانه های ما نفوذ پیدا کرده که دراین برهه حساس باید با هوشیاری و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب ، این روش ستیزه جویانه دشمنان را خنثی کنیم.
نماینده ولی فقیه دراستان البرزبا اشاره به فتنه های دهه 70 و 80 علیه نظام اسلامی،بیان کرد: دشمنان در23 تیرماه سال 78 یک فتنه و آشوب درایران اسلامی به راه انداختند که دفاع و حمایت همه جانبه مردم از ارکان نظام اسلامی این توطئه را ناکام گذاشت.
وی ادامه داد: سرانجام 10 سال بعد فتنه سال 88 را طراحی کردند که این بار نیز ملت قهرمان ایران با وحدت و همدلی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ، دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود شکست دادند.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به واقعه خونین 21 تیرماه سال 1314 به دست رضاخان درمسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: دفاع از حجاب و عفاف درایران اسلامی ، ریشه تاریخی دارد زیرا این موضوع در جامعه اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در استان البرز، بیان کرد: حجاب یک هویت اسلامی است و تامین کننده امنیت اجتماعی به شمار می رود و امروز پلیس اجتماعی قبل از اینکه به دنبال مسائل دیگر درجامعه باشد باید مشکل بدحجابی را برطرف کند.
خطیب جمعه کرج، با اشاره به فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام و ایتام از مردم خواست به نیازمندان و گرفتاران درجامعه اسلامی کمک کنند.
همچنین به مناسبت فرا رسیدن 21 تیرماه روز حجاب وعفاف ، نمازگزاران جمعه کرج پس از اقامه نماز با اجتماع در محوطه مصلای این کلانشهر در حمایت از حجاب و عفاف و مقابله با بدحجابی شعار سردادند.
نمازگزاران، خواستار توجه بیشتر مردم و مسوولان به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در زمینه حجاب و عفاف شدند.ک/2
691/7413

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن