تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین امام جمعه شهر جدید سهند معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخستین امام جمعه شهر جدید سهند معرفی شد تبریز - ایرنا - حجت الاسلام محمد منیب راد به عنوان نخستین امام جمعه شهر جدید سهند معرفی شد.


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی روز جمعه در معارفه امام جمعه شهر جدید سهند گفت: در 28 نقطه استان نماز جمعه برپا می شود.
حجت الاسلام حسین تقی زاده افزود: از مهترین فواید نمازجمعه یادخدا، دعوت به تقوی، غذای روح، وحدت و انسجام بین صفوف مسلمانان است.
وی همچنین با اشاره به توطئه های استکبار و جنایت های گروهک تروریستی داعش در عراق گفت: استکبار جهانی، ایادی و هم پیمانانشان در منطقه متمرکز شده اند و گروهک های ضد اسلامی را در منطقه رواج داده و با این روش می خواهند اسلام را بدنام و ناامنی ایجاد کنند.
حجت الاسلام تقی زاده تاکید کرد: غرب، اسلام آمریکایی را به جای اسلام ناب به جهان ارایه می کند.
وی همچنین با اشاره به فیوضات ماه رمضان و جایگاه مسجد در اسلام افزود: در این ماه فضا به عطر قرآن عطرآگین می شود و مساجد نیز بیشتر به نور قرآن و معنویت آکنده شده و کانون تزکیه روح و نفس می شود.
وی گفت: مساجد به عنوان پایگاه اسلام، محل تعلیم و تربیت و تزکیه و آماده دفاع از اسلام است و بهترین مکان های روی زمین هستند.
امام جمعه شهرستان اسکو نیز در این معارفه گفت: اقامه نماز جمعه، بنیان نهادن سنگر مستحکم اسلام است و ذکر و نام خدا موجب قوت قلب برای مسلمانان و موجب هراس دشمنان انقلاب می شود.
حجت الاسلام مرادپور افزود: نماز جمعه با حضور مردم قدرت پیدا می کند و وحدت آفرین است.
وی همچنین بر انجام کارهای فرهنگی در زمینه های مختلف در شهر جدید سهند تاکید کرد.
حجت الاسلام منیب راد چندی پیش به مدت چهار سال امام جمعه اسکو بود که امروز با حکم حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه شهر جدید سهند معرفی شد.
شهر جدید سهند یکی از شهرهای جدید استان آذربایجان شرقی است که با 110هزار نفر جمعیت در ناحیه شمال غربی شهرستان اسکو و در 20 کیلومتری جنوب غربی تبریز و بر سر راه آذرشهر واقع شده است.
7223/587

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن