تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل حمل و نقل کرمان: معضل جابجایی بدون مجوز باید برطرف شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل حمل و نقل کرمان: معضل جابجایی بدون مجوز باید برطرف شود کرمان - ایرنا - مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان گفت: برخی معضلات موجود در حوزه جابجایی مسافر و بار بدون مجوزهای مورد نیاز باید با همکاری هرچه بیشتر با پلیس راه استان، برطرف شود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان، ˈمسعود جمیلی کرمانیˈ در نشست مشترک پلیس راه و مسوولان حمل و نقل جاده ای استان افزود: طبق اعلام انجمن های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای استان، بخشی از جابجایی مسافر و حمل کالای استان بدون دریافت صورت وضعیت مسافری و بارنامه تمبردار دولتی انجام می شود.
وی بیان کرد: گاهی بخشی از حمل و نقل کالای استان نیز با بارنامه های جعلی صورت می گیرد که علاوه بر تضعیع حقوق دولت، مشکلات متعددی را به دنبال دارد.
وی گفت: امیدواریم با همکاری فرماندهی پلیس راه استان و ایجاد گشت های مشترک اینگونه معضلات بسرعت برطرف شوند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کرمان اظهار کرد: با اعلام انجمن صنفی شرکت ها و موسسات مسافربری استان کرمان، با توجه به راه اندازی پایانه جدید مسافربری کرمان، هنوز تعداد قابل توجهی از مسافران خارج از پایانه مسافربری سوار اتوبوس می شوند که این امر نیز مشکلات متعددی را برای شرکت های مسافربری، رانندگان و مسافران به دنبال دارد.
به گفته وی در نشست مشترک مسوولان این اداره کل و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل با فرماندهی پلیس راه استان کرمان، عدم خدمات دهی و ممانعت از تردد کامیون های غیر استاندارد، جلوگیری از حمل اضافه تناژ بیش از استاندارد ناوگان باربری، جلوگیری از تردد ناوگان باربری و مسافربری فاقد کارت هوشمند نیز به تصویب رسیده است.
فرمانده پلیس راه استان کرمان نیز گفت: انتظار پلیس راه از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان رانندگان حرفه ای در رعایت مقررات رانندگی خیلی بیشتر از سایر رانندگان است.
سرهنگ ˈاحمد حجت آبادیˈ افزود: در سه سال گذشته بصورت متوالی کمترین تلفات جاده ای را در بخش حمل و نقل ناوگان عمومی جاده ای داشته ایم که نشان دهنده اجرای سیاست های صحیح همه دستگاه های ذیربط در این خصوص بوده است.ک/1
7440/8154

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن