تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819266411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات حمل و نقل منطقه 12 برطرف خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۲ب.ظ)
معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار تهران خبر داد؛ مشکلات حمل و نقل منطقه 12 برطرف خواهد شد معاون حمل و نقل و ترافيک شهردار تهران شهردار تهران با تاکيد بر اينکه به لحاظ حمل و نقل انبوه بر در منطقه 12 وضعيت مطلوبي را داريم، اظهارکرد: با هماهنگي مديران حوزه حمل و نقل تمامي مشکلات در خطوط حمل و نقل عمومي برطرف خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدجعفر تشکري هاشمي با اشاره به اينکه منطقه 12 يکي از پرترددترين مناطق شهر تهران است که از ساعت 8 صبح بيشترين حجم تردد را داشته و در ساعت 5 بعدازظهر منطقه به خاموشي مي رود، گفت: رسيدگي به وضعيت ترافيکي منطقه 12 به صورت ويژه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافيک قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه منطقه 12 منطقه اي با سکنه کم است که به دليل مراکز تجاري در عين حال تراکم جمعيت بالايي به لحاظ تردد دارد گفت: اين شرايط طي روز حاکم است و در ساعات بعدازظهر اين حجم بالاي جمعيت به ساير مناطق منتقل و تقسيم مي شود. از اين رو تمهيدات ويژه اي براي شرايط ترافيکي اين قسمت از شهر در نظر گرفته مي شود. در همين راستا هم تيمي متشکل از مديران حوزه حمل و نقل تشکيل شده تا مسائل و مشکلات منطقه را به لحاظ ترافيکي بررسي و برطرف کننند.
وي با تاکيد بر گسترش حمل و نقل عمومي در منطقه12، تصريح کرد: مقرر شده است در تمامي معابر سطح منطقه که خط اتوبوسراني در آن تعريف نشده اما محل تردد بالاي شهروندان بوده و البته امکان تردد اتوبوس نيز در آن فراهم است، با اختصاص اتوبوس جديد زمينه تردد آسان مردم فراهم شود.
معاون شهردار تهران با اشاره به اينکه فضاهاي فرهنگي و تاريخي بسياري در منطقه 12 وجود دارد که بسياري از شهروندان از اين اماکن تاريخي بي اطلاع هستند، گفت: امکانات گردشگري عمومي در اين منطقه گسترش مي يابد.
وي با تاکيد بر اينکه به لحاظ حمل و نقل انبوه بر در منطقه 12 وضعيت مطلوبي را داريم،اظهارکرد: با هماهنگي مديران حوزه حمل و نقل تمامي مشکلات در خطوط حمل و نقل عمومي برطرف خواهد شد. به عنوان مثال در خطوط مترو، رسيدگي به پله هاي برقي، آسانسورها و تعدد ورودي و خروجي ها در دستور کار قرار دارد.
وي با اشاره به اينکه هسته مرکزي شهر سال هاست که از آلودگي هاي زيست محيطي از جمله آلودگي هوا رنج مي برد، تصريح کرد: ورود خودروهاي هيبريدي در سال93 در دستور کار شوراي شهر و مديريت شهري تهران قرار دارد و تزريق اين خودروها به ناوگان حمل و نقل شهري مورد تأکيد است.توسعه حمل و نقل پاک، استفاده از دوچرخه و موتورسيکلت هاي برقي بايد در منطقه 12 گسترش يابد، لذا به منظور توسعه دوچرخه سواري، خانه هاي دوچرخه به زودي در منطقه 12 راه اندازي خواهد شد و مسيرهاي ويژه دوچرخه سواري در اين منطقه تعبيه خواهد شد.
تشکري هاشمي با تأکيد بر لزوم ايجاد زيرساخت هاي لازم براي ورود خودروهاي هيبريدي گفت: هم اکنون معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران درحال مذاکره با شرکت هايي است که توانايي تخصصي و فني لازم براي ورود به اين حوزه را دارند. در عين حال اعتبارات لازم به اين منظور اختصاص يافته و اميدواريم شاهد اجراي اين برنامه و پيشرفت آن باشيم.
تشکري هاشمي با بيان اينکه جايگزيني موتورسيکلت هاي برقي با بنزيني يکي از اصلي ترين محورهاي برنامه 5 ساله در شهرداري تهران است، خاطرنشان کرد: فاز نخست اين جايگزيني از منطقه بازار آغاز خواهد شد.
به گفته معاون شهردار تهران با تصويب شوراي شهر 40 ميلياردتومان اعتبار به اجراي اين طرح اختصاص يافته است که به منظور رفاه استفاده کنندگان از موتور سيکلت هاي برقي يارانه‌هاي متعددي از قبيل فراهم نمودن برق رايگان براي موتور سيکلت‌ها پيش بيني شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن