تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا - روزنامه ایران با انتخاب سخنان رهبر معظم انقلاب به عنوان تیتر یک خود نوشت: از همه توان برای حمایت دولت استفاده خواهم کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، روزنامه ایران در شماره روز سه شنبه با درج این تیتر یادآوری کرده است: حضرت آیت الله خامنه ای خطاب به همه مسئولان نظام گفته است : حرکت های خود را براساس اصول انقلاب تنظیم کنید وبا پرهیز ازحاشیه سازی و حاشیه پردازی، بر حل مشکلات مردم، متمرکز شوید.
این روزنامه همچنین با انتشار عکسی از فرجی دانا وزیرعلوم وعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی درتیتری دیگر یادآوری کرده درپی نشست مهم وزیر با بزرگان مجلس ماجرای استیضاح به مصالحه ختم شد.
محمدرضا تابش دربخش اول دفتر روزنامه ایران دریادداشتی آورده با عنوان توافق بزرگ برای آرامش است : در تمام کشورهای دنیا، یکی از شاخص های مهم درانتخاب وزرای علوم، برجستگی علمی آنهاست. در کابینه اعتدال نیز به تبع این اصل متعارف جهانی، انتخاب وزیر علوم با رعایت شایستگی علمی صورت گرفته است.
هوشنگ پور بابایی نیز در بخش یادداشت این روزنامه در مطلبی با عنوان نگاه حقوقی به یک درخواست سیاسی یادآوری کرده است : درخواست اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس از وزیر دادگستری مبنی برمحروم ساختن یکی ازشخصیت های برجسته از آزادی بیان از زوایای مختلف قابل تأمل است. به نظر می آید این درخواست قبل از آن که ماهیت حقوقی داشته باشد، ابعاد سیاسی دارد.
از دیگر تیترهای این روزنامه می توان به واشنگتن پست : آمریکا به دنبال توافق با ایران است، ابتکار : 30 سال دستاورد سازمان در حوزه پژوهشی نابود شد، پس لرزه های جدید قیمت خودرو، پاسخ نماینده ها به تذکر تندروها، اشرف غنی برنده انتخابات افغانستان اعلام شد اشاره کرد.
شبک**1983**1859

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن