تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820278427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سوم تصادفات آذربایجان غربی در شهریور و مهرماه رخ می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک سوم تصادفات آذربایجان غربی در شهریور و مهرماه رخ می دهد ارومیه - ایرنا - فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: یک سوم تصادفات راههای ارتباطی استان در شهریور و مهرماه رخ می دهد.


سرهنگ عباس فرمانی روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفر آذربایجان غربی افزود: حداقل 160 تا 180 نفر از تلفات جاده ای ما متلعق به شهریور و مهر ماه است.
وی اظهار کرد: آذربایجان غربی جزو استانهای آخر کشور از نظر برخورداری از راههای ارتباطی مطلوب بوده و از آغاز سال تاکنون میزان تلفات جاده ای در این استان 100 نفر بوده است.
وی گفت: اگر ما جاده های ارتباطی را اصلاح هم کنیم و ماشینهای امن هم داشته باشیم ولی فرهنگ رانندگی و ترافیکی نداشته باشیم نباید انتظار داشته باشیم نتیجه خوبی بگیریم و همواره باید منتظر از دست دادن تعدادی از هم استانی های خود باشیم.
وی اظهار کرد: در سال 92 با تلاشهای انجام شده نسبت به سال 91 شاهد کاهش 14 درصدی میزان تصادفات و کاهش 10 درصدی میزان تلفات جاده ای بوده ایم.
فرمانی گفت: امروز تصادفات یکی از دغدغه های آذربایجان غربی است و لازم است تا همه مسوولان در این زمینه بسیج شوند.
وی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های ما در استان در راستای کاهش تصادفات اصلاح برخی رفتارهای ترافیکی با ارائه آموزشها است.
وی ادامه داد: اگر استان ما استانی پر تصادف شناخته شود هرچه قدر هم تلاش کنیم نمی توانیم در جذب مسافر موفق باشیم.
فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: ایجاد تعامل یکی از موثرترین روشها در توسعه فرهنگ صحیح ترافیکی است که ما سعی کردیم اول از حوزه خودمان، کارکنان و سازمان و بعد حوزه اجتماع اقدام به این کار کنیم.
وی گفت : سال گذشته در طرح تابستانی در آذربایجان غربی ما 150 نفر کشته داشتیم که نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال 91، شش درصد کاهش داشت.
رییس پلیس راهنمایی آذربایجان غربی نیز در این زمینه گفت: طرح ترافیکی زوج و فرد که در شهرستان ارومیه اجرا می شود باید برای گردشگران و مسافران نیز تبیین شده و آنان نیز نسبت به رعایت این موضوع اهتمام کنند.
سرهنگ علی سعیدی افزود: هم اکنون 90 درصد خودرو های استان نیز دودزا هستند که این امر نیز نیازمند توجه مسوولان استان در حفاظت از محیط زیست است.
نماینده اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: در هشت سال گذشته توجه چندانی به راههای استان و وضعیت آنها نشده است ولی امسال 60 کیلومتر از راههای استان ترمیم و بازسازی شده و 200 کیلومتر هم در حال بررسی است تا به پیمانکار برای روکش انداختن واگذار شود.
حبیب خوش فطرت افزود: هم اکنون در راستای تامین امنیت مسافران در جاده های استان 67 نقطه حادثه خیز در آذربایجان غربی شناسایی شده و 40 نقطه با تابلوهای فسفری آشکارسازی شده است.
وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده شهید کلانتری هم گفت: رسیدگی به این بخش در حوزه کاری ما نبوده و شرکت ساخت و توسعه تهران بودجه آن را می دهد.
وی اظهار کرد: در حوزه راه اگر مشکلی وجود داشته باشد و بلافاصله حل نشود یک سال بعد هزینه آن چهار برابر می شود که بار سنگینی بر دوش راه و شهرسازی است.
این نشست با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی و در آستانه آغاز سفرهای تابستانی به استان برگزار شد.
7125/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن