تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس هیات: وزنه برداری آذربایجان غربی نیاز به توجه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس هیات: وزنه برداری آذربایجان غربی نیاز به توجه دارد ارومیه - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری ارومیه گفت: این رشته ورزشی تاکنون در استان مورد غفلت واقع شده در حالی که استعدادهای بسیار خوبی برای مطرح شدن وجود دارد.


باقر عبدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیتها و برنامه های مدون و اصولی هیات استان و شهرستان ارومیه از 9 ماه قبل با جدیت تمام آغاز شده و به نتایج قابل قبولی نیز در جهت توسعه و پیشرفت این رشته رسیده ایم.
وی اظهار کرد: توجه به رده های سنی نونهالان و نوجوانان از مهمترین برنامه های هیات است که در این راستا دانش آموزان 29 مدرسه تحت پوشش طرح استعدادیابی قرار گرفتند که از میان آنها 45 دانش آموز مستعد توسط مربیان مجرب شناسایی و برای آغاز تمرینات اولیه به خانه وزنه برداری دعوت شدند.
عبدی که به عنوان اسپانسر مالی وزنه برداری هیات ارومیه نیز فعالیت دارد افزود: توسعه خانه وزنه برداری ارومیه و تجهیز آن به دستگاه های بدنسازی و آمادگی جسمانی از دیگر برنامه هایی است که می تواند رشد سریع این رشته پرطرفدار را در پی داشته باشد.
وی ادامه داد: رسیدگی و توجه به وزنه برداری می تواند این رشته را به قطب اصلی وزنه برداری کشور تبدیل کند و من معتقدم که ورزشکاران ما استعداد کافی را در این زمینه دارند به شرطی که مورد حمایت همه جانبه مسئولان قرار گیرند.
عبدی ادامه داد: طی سه ماه گذشته که مدیریت هیات ارومیه را بر عهده گرفته و از نزدیک با فعالیت ورزشکاران این رشته آشنا شده ام یقین یافته ام که وزنه برداران ما به ویژه در رده های سنی پایه استعداد بسیار فراوانی دارند و آینده روشنی پیش روی آنان است.
وی از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان استان به میزبانی ارومیه خبر داد و افزود: این مسابقات با حضور 45 ورزشکار از هشت شهرستان برگزار شد که شاهد رقابتهای نزدیک و جذابی بین نوجوانان شهرستانی بودیم.
وی گفت: تجربه نشان داده که برای پیشرفت و موفقیت در هر رشته ورزشی باید به رده های سنی پایه توجه داشت چرا که این برنامه ریزی می تواند زمان رسیدن به هدف را کوتاه و سریع تر کند.
وی گفت: توجه و خدمت به جوانان در میادین ورزشی نوعی سرمایه گذاری برای آینده است و مطمئنم صرف وقت و هزینه برای کسب موفقیت و اعتلای نام ایران نوعی شعف و لذت درونی در انسان ایجاد می کند.
** توسعه خانه وزنه برداری ارومیه با جدیت در دست اجراست
نایب رییس هیات وزنه برداری ارومیه نیز در این گفت و گو گفت: خانه وزنه برداری تختی ارومیه از نظر تعمیرات و بازسازی نیازمند تغییرات اساسی است که اقدامات ساخت و تعمیر آن آغاز شده است.
جعفر سلطانی اظهار کرد: ایجاد فضایی شاد و مفرح با بهترین امکانات سخت افزاری برای انجام تمرینات ورزشکاران مطمئنا بر کیفیت تمرینات و کمیت حضور ورزشکاران در سالن می افزاید و موجب ایجاد انگیزه برای آنان می شود.
وی ادامه داد: هیات وزنه برداری استان با مدیریت جدید تحولات بسیار اساسی در این رشته ایجاد کرده و همکاری تنگاتنگی با هیات های شهرستانی و به ویژه ارومیه دارد که این امر نویدبخش روزهای خوش برای وزنه برداری استان است.
وی افزود: اگر بخواهیم می توانیم وزنه برداری استان را نیز همچون والیبالش به اوج برسانیم چرا که هیات وزنه برداری سابقه بسیار طولانی در این منطقه دارد ولی تاکنون از توجه مسئولان به دور مانده است.
وی گفت: حضور موفقی از ورزشکاران ارومیه در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور مهمترین برنامه دو ماه آینده است که طی آن برگزاری مسابقات انتخابی استان را با حضور 45 وزنه بردار در خانه وزنه برداری ارومیه شاهد بودیم.
7126/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن