تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819426218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میاندوآب قهرمان وزنه برداری نوجوانان آذربایجان غربی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میاندوآب قهرمان وزنه برداری نوجوانان آذربایجان غربی شد ارومیه - ایرنا - تیم وزنه برداری نوجوانان میاندوآب بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی استان آذربایجان غربی قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مسابقات که در خانه وزنه برداری ارومیه برگزار شد 45 وزنه بردار نوجوان از شهرستانهای مهاباد، شوط، ماکو، خوی، سلماس، میاندوآب، نقده و ارومیه شرکت داشتند.
در این رقابتها وزنه بردارانی در اوزان 50، 56، 62، 69، 85، 94 و به اضافه 95 کیلوگرم به مصاف فولاد سرد رفتند.
در پایان این مسابقات تیم میاندوآب به مقام نخست رسید، تیم ارومیه دوم شد و تیم نوجوانان شوط در جایگاه سوم ایستاد.
یاشار نبویان در وزن 50 کیلوگرم از میاندوآب، توحید حاجی زاده وزن 56 کیلوگرم از میاندوآب، پوریا نوجوان وزن 62 کیلوگرم از میاندوآب، امیر حضرتی وزن 69 کیلوگرم از میاندوآب، عرفان بهرامی وزن 85 کیلوگرم از پیرانشهر، رضا فرج الهی وزن 94 کیلوگرم از میاندوآب و علی شهبازلو وزن به اضافه 94 کیلوگرم از ارومیه نفرات نخست این مسابقات اعلام شدند.
ثبت رکورد 242 کیلوگرم در مجموع دو حرکت دوضرب و یک ضرب توسط احمد احمدنژاد نوجوان وزن 62 کیلوگرم که توانست به میزان 2 کیلوگرم بالاتر از رکورد سال گذشته کشور را در این وزن بزند از نکات جالب توجه این مسابقات بود.
این مسابقات امسال برای نخستین بار با حضور 45 وزنه بردار نوجوان و حضور تشویقی 40 وزنه بردار نونهال زیر 13 سال برگزار شد در حالی که در سالهای قبل به دلیل کمبود اعتبارات فقط 12 نفر آن هم برای رکوردگیری وارد مسابقات می شدند.
کشف استعدادهای نخبه در رده سنی نونهالان از برنامه های جنبی این مسابقات بود که در این میان محمد ارسلانی نونهال 12 ساله ارومیه ای به عنوان یکی از آینده های این رشته از سوی کارشناسان و متخصصان این رشته معرفی شد.
در این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور جوایز نقدی به مبلغ دو میلیون ریال برای نفرات اول، یک میلیون و پانصد هزار ریال برای نفرات دوم و یک میلیون ریال برای نفرات سوم از سوی ˈشرکت قوام ساز عبدیˈ که اسپانسر هیات وزنه برداری استان نیز می باشد به ورزشکاران برتر اهدا شد.
همچینین برای تشویق بیشتر مربیان جوایز نقدی پنج میلیون ریالی برای مربی تیم اول و به ترتیب جوایز چهار و سه میلیون ریالی برای مربیان تیم های دوم و سوم از سوی اسپانسر هیات وزنه برداری تقدیم شد.
تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری که در 28 مرداد ماه در قائم شهر برگزار می شود از نفرات برتر این مسابقات برگزیده می شود.
7126/581

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن