تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818863625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد استاندار آذربايجان غربي بر ضرورت استفاده از ظرفيت هاي تاريخي چالدران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ خرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۸ب.ظ)
تاکيد استاندار آذربايجان غربي بر ضرورت استفاده از ظرفيت هاي تاريخي چالدران استاندار آذربايجان غربي گفت: تحقق حماسه ي اقتصادي از اولويت هاي کار دولت در استان است.
به گزارش خبرگزاري موج؛ سعادت در مراسم معرفي کريم حسين زاده به عنوان فرماندار جديد شهرستان چالدران با اعلام اين مطلب اظهار داشت: ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي و نام گذاري سال 93 به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي الگوي حرکت مسؤولان و مردم در راستاي خلق حماسه اقتصادي مي باشد.
وي با اظهار خوشحالي از پيشرفت هاي چشمگير در شهرستان سيه چشمه اظهار داشت: اين توسعه کافي و راضي کننده نيست و بايد تداوم يابد .
استاندار آذربايجان غربي با اشاره به اين که شهرستان سيه چشمه هرساله به علت وقوع سيلاب دچار خسارات جدي مي شود افزود: براي جلوگيري از آسيب هاي سيلاب در چالدران مطالعات و برنامه ريزي هاي لازم براي ايمن سازي، احداث سد و اجراي طرح هاي آبخوان داري و آبخيزداري انجام مي گيرد.
سعادت با تاکيد بر ضرورت استفاده از ظرفيت هاي تاريخي و گردشگري و تجاري شهرستان چالدران نيز گفت: بايد زمينه هاي لازم براي جذب سرمايه گذاري و رونق اقتصادي و تجاري و بهره گيري از ظرفيت هاي بالاي شهرستان چالدران در زمينه هاي مختلف فراهم شود.
سعادت توسعه راه هاي مواصلاتي شهرستان چالدران را نيز از جمله الويت هاي اين شهرستان عنوان کرد و فعال سازي بازارچه هاي مرزي در شهرستان سيه چشمه را از راهکارهاي توسعه اين شهرستان دانست.
نماينده ي مردم شهرستان هاي چالدران، شوط، ماکو و پلدشت در مجلس شوراي اسلامي و امام جمعه ي شهرستان چالدران نيز در اين مراسم به بيان مطالبات مردم منطقه پرداختند و خواستار رفع مشکلات منطقه شدند.
در اين مراسم ضمن معرفي، فرماندار شهرستان چالدران از خدمات و زحمات آقاي قلي پور فرماندار پيشين اين شهرستان تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن