تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819267355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ملی می تواند برای شرکت های دانش بنیان بازار ایجاد کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فناوری رییس جمهوری در نشست شورای معاونان سازمان صدا و سیما رسانه ملی می تواند برای شرکت های دانش بنیان بازار ایجاد کند تهران-ایرنا-معاون فناوری رییس جمهوری گفت: رسانه ملی با تبلیغات و برنامه سازی مناسب می تواند، برای شرکت های دانش بنیان بازار ایجاد کند.


به گزارش روز سه شنبه صدا و سیما، سورنا ستاری در نشست شورای معاونان سازمان صدا و سیما در مورد راه های همکاری دولت و رسانه ملی برای تقویت و گسترش شرکت های دانش بنیان اظهار کرد :رسانه ملی در جذب، تقویت و توسعه شرکت های دانش بنیان می تواند کمک موثری به دولت کند.
وی گفت: رسانه ملی خود بازاری جذاب برای شرکت های دانش بنیان به شمار می رود و از سویی این رسانه با تولید برنامه های مربوط با این موضوع و تبلیغات هدفمند در توسعه این شرکت ها می تواند یاور قابل اتکایی برای دولت باشد .
ستاری که به همراه مدیران بنیاد نخبگان در شورای معاونین سازمان شرکت کرده بود ، در خصوص پیشرفت های فنی سازمان صدا و سیما نیز گفت: در اداره کل جهاد خودکفایی سازمان فعالیت های خوبی انجام شده است که امیدواریم معاونت علمی بتواند با این اداره کل همکاری نزدیکی داشته باشد.
معاون فن آوری رییس جمهوری افزود :زحمت های زیادی در این بخش کشیده شده است و به هر میزان که میسر شود از این فعالیت ها حمایت می کنیم .
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در تقویت این نوع شرکت ها افزود: سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از رهبران این حرکت می تواند تغییرات عمده ای در همه بخش ها از جمله دیدگاه ها ، ایده و طرح ها ایجاد کند و با استفاده از ظرفیت های این سازمان می توان در فرهنگ سازی برای توسعه شرکت های دانش بنیان موثر وارد شد.
ستاری گفت: بحث اقتصاد دانش بنیان فقط یک ابلاغیه نیست و تغییرات عمده ای باید در کل ساختارهای کشور اتفاق بیافتد که ما امیدواریم معاونت علمی بتواند از کل ظرفیت هایی که در این حوزه وجود دارد استفاده کند.
معاون فناوری رئیس جمهوری، صدا و سیما را همواره همراه دولت خواند و افزود: در حوزه فناوری همراهی صدا و سیما مشهود است .
وی در خصوص افتتاح شبکه دانش و فناوری نیز گفت: ما از ایده های جدید استقبال می کنیم زیرا تغییرات فناوری در جهان به سرعت رخ می دهد و همواره نیاز به ایده و تکنولوژی های جدید برای جذب مخاطب داریم و این نیازمند همکاری بخش های مختلف سازمان با ماست .
ستاری در ادامه در خصوص ایجاد شهر فناوری اطلاعات که در نشست مشترک رئیس و مدیران صدا و سیما مطرح شد، گفت: شهر رسانه بیش تر مد نظر ماست. از دغدغه های اصلی ما بحث اشتغال نیروی تحصیل کرده در حوزه علوم انسانی است و باید برای آن ها با بازارسازی مناسب ایجاد اشتغال کنیم.
وی افزود : یکی از ایده های خوب ، شهر رسانه است که در هفته آتی توافقی با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص منعقد می شود .
فراهنگ(1)**9187**1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن