تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819350422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی خرمشهر نماد وحدت و همدلی ملت ایران در مقابل دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزادسازی خرمشهر نماد وحدت و همدلی ملت ایران در مقابل دشمنان است ایرانشهر- زاهدان- ایرنا- امام جمعه ایرانشهر گفت: اجرای عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر نمادی از وحدت و همدلی ملت ایران در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین طاووسیˈ روز شنبه در همایش ملی مقاومت، ایثار و پیروزی به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، افزود: فتح خرمشهر پس از 19 ماه اشغال به همه جهانیان بویژه ملت های در بند فهماند که با توکل بر خداوند بلند مرتبه، استقامت، ایثار و شهادت طلبی می توان بزرگترین قدرتها را شکست داد.

فرماندار ایرانشهر نیز با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حمایت کشورهای خارجی از رژیم بعث عراق آزاد سازی خرمشهر را غیر ممکن کرده بود اما لطف خداوند، وحدت و همدلی ملت ایران در عملیات بیت المقدس آزادی این شهر را محقق کرد و امروز باید همه ما شکر گذار نعمت های الهی باشیم.

نبی بخش داوودی افزود: توکل به خدا و روحیه ایثار و شجاعت رمز آزاد سازی خرمشهر بود.

وی بیان کرد: آزاد سازی خرمشهر برگ افتخار آمیزی در تاریخ ایران است که موجب تغییر معادلات جنگ تحمیلی شد و جهان را به حیرت واداشت.

همچنین به همین مناسبت مراسمی با حضور فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر برگزار شد.

فرماندار ایرانشهر در این مراسم گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب با آزاد سازی خرمشهر جهانیان را متحیر کردند.

داوودی با اشاره به اینکه اخلاص رزمندگان و ولایت پذیری آنان عامل پیروزی در جنگ بود، گفت: رزمندگان در جنگ فقط رضای خداوند را در نظر می گرفتند و با اخلاص در مقابل دشمن بعثی ایستادند و به پیروزی رسیدند.

به همین مناسبت شماری از بسیجیان ایرانشهر با حضور در گلزار شهدا و عطر افشانی و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند. ک/2
7314/7437 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن