تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار جیرفت: خرمشهر نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار جیرفت: خرمشهر نماد وحدت و ایستادگی ملت ایران است جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت با بیان این مطلب که آزاد سازی خرمشهر نتیجه وحدت ملی همه نیروها بود، گفت: خرمشهر نماد وحدت، مقاومت، ایستادگی و صلابت ملت ایران اسلامی است.


احمد امینی روش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران اسلامی در چند شبانه روز رزم و پیکار با دشمن بعثی، آن هم در سایه رهنمود های امام راحل با وحدت و همدلی در کنار هم ایستادند و خرمشهر را از دست دشمنان تا بن دندان مسلح آزاد کردند.
وی تصرح کرد: خبر آزادی سازی خرمشهر چنان شگفت آور بود که در سراسر میهن اسلامی ملت را به وجد آورد و دشمنان فکر این را که روزی خرمشهر را از دست بدهند، نمی کردند.
امینی روش تصریح کرد: سوم خرداد و فتح خرمشهر به دست رزمندگان ایران اسلامی آنقدر با اهمیت بود که خانواده هایی هم که فرزندان خود را در این نبرد نابرابر از دست داده بودند با اشک شوق فکر می کردند که فرزند از دست رفته خود را به دست آورنده اند و همراه با سایر ملت ایران اشک شادی خود را نثار روح شهدای حماسه آفرین این صحنه بیاد ماندنی کردند.
وی ادامه داد: برای پی بردن به عظمت آزاد سازی خرمشهر کافی است بدانیم که نیروهای متجاوز بعثی پیش از نبرد سرنوشت ساز رزمندگان ایران برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه ای به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند.
فرماندار جیرفت با اشاره به استقرار تجهیزات و امکانات دفاعی دشمن در خرمشهر گفت: استقرار تجهیزات دشمن در این منطقه نشان می داد که صدام خرمشهر را به عنوان نماد پیروزی خود در جنگ اعلام کرده و در هیمن راستا قصد داشت به هر قیمت، این شهر را در تصرف نیروهای خود نگه دارد.
امینی روش تصریح کرد: عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر گردید به عنوان برجسته ترین عملیات پدآفندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نظامی هشت سال دفاع مقدس ثبت شده است.
فرماندار جیرفت گفت: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اسلامی از تمامی گروه ها و سلیقه ها با عزم ملی در برابر جبهه دشمن ایستادند امروز هم باید با همان عزم و اراده خلل ناپذیر در برابر جبهه تحریم های دشمنان ایستادگی کنند و دولت را برای رسیدن به اهدافش کمک کنند.
وی ادامه داد: امروز ملت ایران باید با همان روحیه جهادی که در طول هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات و آن هم با سلاح ایمان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند امروز هم با همان روحیه جهادی و عزم ملی در جبهه اقتصادی که بر ما تحمیل شده در مقابل تمامی زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی نمایند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام بیفزایند.
فرماندار جیرفت گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امروز به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سطح شهرستان برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد زیرا روز سوم خرداد یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی در تاریخ ملت ایران ثبت شده است.ک/3
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن