تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812582157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی خرمشهر الهام بخش پیش روندگی ملت ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بیانیه بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس؛
آزادسازی خرمشهر الهام بخش پیش روندگی ملت ایران است
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در بیانیه‌ای سوم خرداد ماه را الهام بخش عرصه‌های مقاومت و پیش روندگی ملت ایران در روند حرکت تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی دانست.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ از بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، در این بیانیه که روز چهارشنبه انتشار یافته، آمده است: فتح الفتوح رزمندگان اسلام و تربیت یافته گان مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در آزادسازی خرمشهر، قطعه ای درخشان از تاریخ دلدادگی و فداکاری مردانی است که با تکیه بر وعده نصرت الهی پای در عرصه جهاد فی سبیل الله و ایستادگی در برابر دشمنان قرآن و اسلام عزیز نهادند.

«رزمندگان اسلام با عزم ملی و مدیریت و فرماندهی جهادی با خلق حادثه‌ای سترگ و فرا تر از معیار‌ها و محاسبات نظامی و مادی، کلام نورانی پیر جماران، امام عاشقان، خمینی کبیر(ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» را برای همیشه جاودانه ساختند.»

این بیانیه می‌افزاید: آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و فرو ریختن دژهای رویایی متجاوزین بعثی، جبهه متحد جنگ افروز به سرکردگی آمریکا را غافلگیر و شگفت‌زده نظاره‌گر پیدایش وضعیت جدید در صحنه سیاسی ـ نظامی جنگ تحمیلی و تحولات پس از آن ساخت که سرانجام به برهم خوردن نقشه‌ها و سناریوهای شیطانی طراحی شده آنان انجامید.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه بیانیه خود ادامه می‌دهد:

«فتح خرمشهر مرحله نوینی در دفاع مقدس را رقم زد، با تصمیم راهبردی حضرت امام‌(ره) و شورای عالی دفاع اخراج کامل اشغالگران بعثی از میهن اسلامی و تنبیه متجاوز و وادار کردن جبهه دشمن برای به رسمیت شناختن حقوق ملت ایران در دستور کار قرار گرفت و با تغییر ماهیت جنگ، استکبار جهانی و ارتجاع عرب در دستیابی به اهداف شوم خود در نابودی انقلاب اسلامی شکست مفتضحانه و خفت باری را متحمل شدند.

این بیانیه بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسه مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر و پاکسازی میهن اسلامی از لوث وجود متجاوزین را رسالت مستمر و فراموش ناشدنی در قبال نسل جوان و آینده ساز کشور قلمداد و خاطرنشان می‌کند: سرافرازی و سربلندی ایران عزیز که با گذشت 25 سال از دفاع مقدس هشت ساله، جایگاه ممتاز و تأثیرگذار فرامنطقه‌ای جمهوری اسلامی را به واقعیت انکارناپذیر دوره معاصر تبدیل کرده است، مرهون حماسه مقاومت، ایثار و فداکاری ملتی است که در بلندای آن نام حماسه سازان و فاتحان تاریخ ساز عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر قهرمان می‌درخشد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بیانیه با تعظیم به مقام شامخ امام راحل‌(ره) و شهیدان و یادگاران گران قدر حماسه آزادسازی خرمشهر و پاسداشت روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر را الگوی مقاومت و آرمان خواهی ملت ایران و بلکه ملت‌های حق طلب در عرصه رویارویی با جبهه استکبار و سلطه توصیف کرد.

این بیانیه همچنین با دعوت از آحاد ملت برای حضور پرشور در آیین‌های گرامیداشت این رخداد سترگ تأکید می‌کند: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باید بدانند ملت حماسه‌ساز ایران و فرزندان انقلابی و ولایت مدار آن در ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروهای مسلح مقتدر و غیرتمند کشور با تبعیت از ولایت فقیه و فرماندهی خلف صالح حضرت روح الله(ره) امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) با وحدت و عزم انقلابی، آماده مقابله با تهدیدات دشمن در عرصه‌های مختلف بوده و هرگونه خطای راهبردی آنان علیه میهن اسلامی را با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده روبرو خواهند ساخت.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن