تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح هندسه و تعریض در بزرگراه‌‌ها و محور‌های اصلی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در جنوب غرب پایتخت اجرا می‌شود؛
اصلاح هندسه و تعریض در بزرگراه‌‌ها و محور‌های اصلی
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18، از اجرای اصلاح هندسی و تعریض بزرگراه‌ و محورهای اصلی این منطقه خبر داد.


 محمد رضا سالمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح هندسی و تعریض در بزرگراه و محور‌های اصلی منطقه 18 در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
 وی ادامه داد: این طرح به منظور  کاهش بار ترافیک، کاهش سوانح رانندگی، کاهش آلاینده‌های هوا، سهولت تردد، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
 سالمی اظهار داشت: در این طرح معاونت فنی، عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 و اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 18 مشارکت و همکاری دارند.
 
 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اصلاح هندسی و تعریض بزرگراه‌ها و محورهای اصلی منطقه 18 از جمله رمپ در بزرگراه‌  فتح و آزادگان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
 سالمی خاطر نشان کرد: ایمن سازی و تجهیز امکانات ترافیکی معابر، محور‌‌های اصلی و بزرگراه‌‌های منطقه 18 از جمله بزرگراه  آزادگان، فتح، مهتدی، آیت‌الله سعیدی، بلوار‌معلم، بلوار‌الغدیر، معابر  و محور‌های‌ اصلی نواحی 7‌گانه منطقه 18 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن