تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821248247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده اصفهان: با هر نتیجه مذاکرات هسته ای،اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده اصفهان: با هر نتیجه مذاکرات هسته ای،اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد ماست اصفهان – ایرنا – رییس کمیسیون اصل44 مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال طولانی شدن مذاکرات هسته ای گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راهبرد ما در صورت موفقیت سریع یا تداوم مذاکرات است.


به گزارش ایرنا، حمید رضا فولادگر عصر پنجشنبه در جمع اعضای جامعه مهندسین استان اصفهان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در نشست ˈاعتدال و نسبت آن با اصولگراییˈ افزود: اقتصاد برای همه آحاد جامعه باید در اولویت اول قرار گیرد ولی این مسئله صرفا در شعار است.
وی تصریح کرد: نگران هستیم سیاست های کلی اقتصادی مقاومتی به سرنوشت سایر سیاست های تولید ملی دچار شود.
نماینده مردم اصفهان با تشکر از پایبندی تیم مذاکره کننده هسته ای به ارزشهای انقلابی افزود: تیم مذاکره کننده در دور بعدی خوب به میدان آمد و خطوط قرمز را مشخص کردند.
فولادگر اظهارکرد: ما باید پای میز مذاکره برویم ولی اینکه گمان کنیم همه مشکلات جامعه صرفا از طریق مذاکرات حل می شود گمانی اشتباه است.
وی تصریح کرد: حتی اگر مذاکرات به سرعت به ثمر بنشیند و بازارهای جهانی به روی ایران باز شود نیز باید اقتصادی قوی داشته باشیم.
نماینده مردم اصفهان با اشاره به 24 بند سیاست های اقتصاد مقاومتی، ادامه داد: بر اساس مذاکرات با دولت قرار است تا آخر خرداد فهم مشترکی از این سیاست ها شکل گیرد.
وی با بیان اینکه این سیاست ها در کمیسیونها مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در این بررسی ها پیگیری می شود که در خصوص بندهای این سیاست کجا قانون و کجا حذف قوانین مزاحم لازم است.
فولادگر خاطر نشان کرد: بیش از امید بستن به مذاکرات باید به توان و ظرفیت های داخلی دل بست که این موضوع مورد توجه دولت هم قرار گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه تیم اقتصادی دولت باید با هماهنگی بیشتر عمل کند، اظهار کرد: در این دولت همه ژنرال هستند ولی فرماندهی باید با وزیر اقتصاد باشد.
وی گفت: افراد با تجربه به شرطی که هماهنگ باشند فرصت خواهند بود ولی اگر این هماهنگی وجود نداشته باشد به تهدید تبدیل می شود.
نماینده مردم اصفهان در خصوص مسئله آب اصفهان گفت: علی رغم بی مهری برخی از رسانه ها در خصوص کم کاری نمایندگان استان اصفهان، در این زمینه همه نمایندگان اتفاق نظر داشتند و اولین استانی بودند که با رییس جمهور دیدار کردند.
وی با بیان اینکه مصوبات شورای عالی آب تاکنون خوب بوده است، افزود: این شورا در دی ماه سال گذشته مصوبات 9گانه ای داشت که تنها در یک مورد اختلاف داشتیم.
فولادگر جلوگیری از برداشت های بی رویه و غیر قانونی، کنترل برداشت آب و مدیریت یکپارچه آب را از مصوبات این شورا دانست.
وی اظهار کرد: شورای هماهنگی زاینده رود تشکیل شده است و براساس آن غیراز حق آبه داران و کسانی که با دولت قرار داد برداشت آب دارند هیچ حق آبه ای وجود ندارد.
نماینده مردم اصفهان گفت: در دولت خاتمی پیش از راه اندازی تونل سوم کوهرنگ آب به یزد منتقل شد و در دوران احمدی نژاد نیز چراغ سبز برداشت از بالا دست به برخی استان ها داده شد و به این ترتیب برداشت از پایین دست در دوره خاتمی و برداشت از بالا دست در دوره احمدی نژاد موجب لطمه به اصفهان شد.
فولادگر با اشاره به اینکه بر اساس کار کارشناسی قرار بوده است در طرح بهشت آباد آب از طریق تونل منتقل شود ، ادامه داد: روش خط لوله کار کارشناسی ندارد.
طرح بهشت آباد برای انتقال آب از سرشاخه های کارون به زاینده رود قرار است در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شود.
/7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن