تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821270690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس:تیم مذاکره کننده با صلابت بحث هسته ای را به نتیجه برساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس:تیم مذاکره کننده با صلابت بحث هسته ای را به نتیجه برساند قم - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت : تیم مذاکره کننده مانند رزمندگان اسلام با صلابت و محکم بحث هسته ای را به نتیجه برساند.


به گزارش ایرنا، اسماعیل کوثری روز پنجشنبه در مراسم غبارروبی گلزار شهدای سوم خرداد در قم اظهار کرد: تیم مذاکره کننده فرزندان نظام هستند و باید به کار خود ادامه دهند و دولت نیز اقتصاد مقاومتی را شروع کند و نباید منتظر لغو تحریم ها باشیم.
وی افزود: همین گروه 1+ 5 که آن زمان جنگ را راه انداخت و با سلاح و تجهیزات به دشمن ما کمک کرد، امروز با حرف و مذاکره وارد عمل شده است.
کوثری ادامه داد: گروه 1+5 اگر بحث موشکی را به میان می کشد و خواستار پایین آوردن برد آن از دو هزار به 500 کیلومتر است ،خواهان تامین نظر و منافع رژیم صهیونیستی است.
وی ابراز کرد: این که قدرت های غربی پیچیده ترین تجهیزات را دارند نشان می دهد مسائلی که در مذاکره بیان می کنند تنها به نفع خودشان است و منافع مردم دیگر کشورها را لحاظ نمی کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دوگانه برخورد کردن استکبار گفت: چند سال قبل نیز کشورمان در نامه ای به آژانس هسته ای اعلام کرد که راکتور تحقیقاتی تهران نیاز به سوخت 20 درصد دارد و کشورهای روسیه، فرانسه و آمریکا متعهد به تامین این سوخت بودند که به تعهد خویش عمل نکردند.
وی ادامه داد: حدود هشت الی ده ماه قبل از دولت روحانی، احمدی نژاد درخواست مذاکره را داد و صالحی وزیر امور خارجه سابق سه بار با آمریکا به پای مذاکره به صورت غیر علنی می رفت و نتایج را به نمایندگان مجلس ارایه می کرد.
کوثری افزود: در دولت جدید مذاکرات به صورت علنی دنبال شد ولی وزیر امور خارجه از صحبت ها و حتی توافقنامه ها به نمایندگان چیزی نگفت.
وی تصریح کرد: در نهایت بعد از توافقنامه در دبیرخانه شورای عالی امنیت و در مجلس شورای اسلامی کار تیم مذاکره کننده مورد کار کارشناسی قرار گرفت و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی راهکارهایی به این تیم ارایه کردند.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: دشمنان قسم خورده اند به هر نحوی این نظام را از پای در آورند و یا حرکتش را کند کنند ولی به طور حتم بدانند سرداران امام خمینی و رهبر معظم انقلاب این راه را با صلابت ادامه داده و پرچم برافراشته شده را بر فراز کاخ های ظالمان به اهتزار در خواهند آورد و دنیا را پر از عدل و داد خواهند کرد.
کوثری افزود: در دفاع مقدس تفکر انقلابی و الهی باعث شد تا با تجهیزات کم با روحیه بسیجی و ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم و با بهره گیری از فرهنگ عاشورایی در صف آرایی دشمن ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: تحلیل سیاستمداران آمریکایی و قدرت های جهان در هشت سال جنگ از پای درآمدن ایران بود اما در چنگال الهی مردم قرار گرفتند.
کوثری با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: این روز هم یکی از روزهای ادامه دهنده حیات نظام جمهوری اسلامی است که مردم با کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی بزرگترین پیروزی ها را کسب کردند.
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار 60 شهید سوم خرداد استان قم با حضور فرماندهان بسیج دستگاه های استان، مدیران ، خانواده های شهدا و اقشار مردم برگزار شد.
استان قم در عملیات فتح خرمشهر حدود 200 شهید تقدیم انقلاب و جمهوری اسلامی کرده است. ک/2
/8138/ 553 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




01/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن