تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818888089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت اصلاح و ساماندهي ساختار و منابع انساني دستگاه هاي اداري استان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۲۹ب.ظ)
ضرورت اصلاح و ساماندهي ساختار و منابع انساني دستگاه هاي اداري استان کرمانشاه معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گفت: ساختار و منابع انساني دستگاه هاي اداري استان کرمانشاه اصلاح و ساماندهي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ دکترهدايت حاتمي در جلسه شوراي اداري گيلانغرب افزود: روان کردن کارها، افزايش بهره وري و اصلاح فرآيند کاري و حذف ساختارهاي غلط از مهمترين برنامه ها و مزاياي اجراي اين طرح است.
وي تصريح کرد: تعداد 50 پروژه، 20 راهبرد و هفت هدف اساسي براي تحول در مسايل توسعه اداري استان تعريف شده که با اولويت آي تي، اين اهداف در حال اجرا و محقق شدن است ضمن اينکه به توان بخش خصوصي نيز توجه ويژه خواهد شد.
دکتر حاتمي از اجراي طرح نظام سلامت بعنوان يک اقدام برجسته دولت در حوزه بهداشت و درمان نام برد و تاکيد کرد: با اجراي مرحله تکميلي اين طرح در آينده نزديک خدمات دهي به مردم در اين حوزه به شرايط آرماني خواهد رسيد.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري در خصوص تقويت وضعيت ساختار پرسنلي دستگاه ها نيز گفت: جذب نيرو در فضايي کاملا شفاف، سالم و نظام مند با حفظ شرايط و ضوابط و با تدوين برنامه دو ساله و توجه به نيروي فني در دستور کار قرار گرفته است.
وي همچنين با اشاره به اعتبارات سال جاري استانگفت: تمام توان دولت در توزيع اعتبارات امسال بر تکميل پروژه هاي نيمه تمام گذاشته شده است.
دکترحاتمي با تاکيد بر ضرورت تدوين و ارايه برنامه توسعه اي براي همه دستگاه ها، خواستار استفاده از همه ظرفيت ها با الگوسازي و تکيه بر منابع داخلي و توان بخش خصوصي شد.
فرماندار گيلانغرب نيز در اين جلسه از تدوين برنامه چهار ساله طرح جامع کشاورزي براي توسعه بخش کشاورزي اين شهرستان خبر داد.
فرامرز اکبري افزود: در اين برنامه ميزان توليدات بخش کشاورزي شهرستان از 113 هزار تن در سال در پايان برنامه چهارساله توسعه به 260 هزار تن افزايش خواهد يافت.
وي تصريح کرد: با بهره برداري از سدهاي جديد در شهرستان و اجراي سيستم هاي آبياري باراني بيش از 12هزار هکتار از اراضي ديم اين شهرستان به اراضي آبي تبديل مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين محمدطاها مهري امام جمعه گيلانغرب هم در اين جلسه با تاکيد بر ضرورت اهتمام مديران در ارايه خدمات بهتر به مردم، ضرورت برنامه ريزي هدفمند با اهداف اصولي از پيش بيني شده را براي حل مشکلات و عمران و آباداني منطقه را مورد تاکيد قرار داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن