تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818102042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایوبی: هنر تئاتر نقش بی بدیلی در تحقق عدالت فرهنگی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایوبی: هنر تئاتر نقش بی بدیلی در تحقق عدالت فرهنگی دارد کرمانشاه- ایرنا- رییس سازمان سینمایی، مردمی کردن فرهنگ را از مهمترین اهداف دولت یازدهم دانست و گفت: هنر تئاتر نقش بی بدیلی در تحقق عدالت فرهنگی دارد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کرمانشاه، حجت الله ایوبی در مراسم اختتامیه جشن ملی اردیبهشت تئاتر ایران که شامگاه شنبه در طاق بستان کرمانشاه برگزار شد،افزود: هنرمندان به ویژه اهالی تئاتر، سختی های فراوانی کشیده اند تا مردم ایران امروز شادی را در کانون خانواده های خود به نظاره بنشینند.
وی افزود: افتخار ما این است که به برکت پیشینه غنی فرهنگ ایران، هنرمندان در میان مردم هستند و قدر و منزلتی والا دارند.
وی یادآور شد: امروزه به واسطه اسباب رسانه ای دیجیتال، ارتباط افراد با یکدیگر کم شده اما هنر تئاتر این قدرت را دارد که زیر یک سقف واحد، اهالی خانواده و مردم را کنار یکدیگر بنشاند.
رییس سازمان سینمایی، عدالت فرهنگی و مردمی کردن فرهنگ را از اصلی ترین رسالت های وزارت ارشاد در دولت یازدهم دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنر ایران و نمایش ایرانی ظرفیت تحقق این مهم را دارد.
ایوبی گفت: هنرمندان تئاتر ایران باید برای تحقق تئاتر ملی تلاش کند و این میسر نمی شود جز به استناد و استفاده از متون کهن، کلاسیک و فرهنگ عامیانه مردم که زندگی ایرانی را در تار و پود خود به تصویر کشیده است.
مراسم اختتامیه اردیبهشت تئاتر ایران با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی، مدیران کل ارشاد استان ها، مدیران انجمن های هنرهای نمایشی کشور، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، مسافر آستانه مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری و هنرمندانی همچون علی نصیریان، اکبر زنجانپور، فرهاد آییش، جعفر والی، نصرالله قادری، داریوش اسد زاده، هنگامه مفید و شهره سلطانی در طاق بوستان کرمانشاه برگزار شد.
شبک**1983**9266 ** 1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن