تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كاغذى را كه روى آن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم نوشته شده است از روى زمين برد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820386832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 240 درصدی ورود گردشگران اروپایی به کشور


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سلطانی فر در نشست هم اندیشی فعالان گردشگری:
رشد 240 درصدی ورود گردشگران اروپایی به کشور
رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری بااشاره به رشد240درصدی ورود گردشگران اروپایی در45روز اول سال جاری نسبت به سال گذشته گفت:رویکرد دولت نسبت به توسعه گردشگری و کمک به این بحث بسیار مثبت است.


به گزارش حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مسعود سلطانی فر درنشست هم اندیشی فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری که با حضور حجه الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، جمعی از فعالان صنعت گردشگری و نمایندگان تشکل‌های حوزه گردشگری در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد با اشاره به اینکه رویکرد مثبتی در رابطه با گسترش گردشگری در جمع دولتمردان تدبیر و امید وجود دارد، افزود: طی ماههای گذشته 7 تفاهم نامه بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با دستگاههای مختلف در راستای شفاف سازی و تبیین همکاری‌ها منعقد شده است.

وی در ادامه به روند رو به رشد گردشگری خارجی در کشور اشاره کرد و گفت: از تاریخ 20 فروردین تا 20 اردیبهشت سال جاری گردشگران اروپایی که با تور وارد کشور شده اند 240 درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته  و تا 6 ماه آینده ظرفیت اقامتی بیشتر هتل‌های 5 و 4 ستاره شهرهای اصفهان، شیراز، یزد و کاشان تکمیل است.

سلطانی فر رویکرد گسترش تعامل با سایر کشورهای دنیا، اجرای سیاست تشنج زدایی دولت تدبیر و امید و قبول حقوق حقه ایران در استفاده از فناوری هسته ای را سه عامل اصلی اشتیاق گردشگران اروپایی برای سفر به کشورمان دانست و تصریح کرد: 99 درصد توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند وقتی با فرهنگ و فضایی غیر از آنچه شنیده اند روبرو می‌شوند مروج و مبلغ کشور ما می‌شوند.

معاون رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ورود گردشگران به ایران از جهات مختلف سودآور است ولی کمبود امکانات و زیرساخت‌های استاندارد از جمله مشکلاتی است که با ورود حجم انبوه گردشگران خارجی با آنها مواجه می‌شویم و از سوی دیگر  گسترش صنعت گردشگری، به رخ کشیدن هویت و تمدن، دستاوردهای اقتصادی و ایجاد اشتغال زمینه‌های سود و منفعت کشور از ورود گردشگران خارجی را فراهم می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر رویکرد مثبت رئیس جمهور و اعضای دولت تدبیر و امید نسبت به صنعت گردشگری گفت: برگزاری نشستی در این سطح و با حضور وزیر اطلاعات که در تاریخ پس از انقلاب اسلامی بی سابقه است بیانگر نگاه خوب دولت به گسترش و توسعه صنعت گردشگری است.

گفتنی است در پایان این نشست نمایندگانی از سرمایه گذاران صنعت گردشگری، جامعه تورگردانان ایران، جامعه هتلداران ایران، کانون صنفی راهنمایان و تشکل‌های مرتبط با بخش گردشگری به ارائه نظرات و درخواست‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن