تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع طبیعی غرب مازندران برای گشت های طبیعت گردی در عرصه ها اعلام آمادگی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع طبیعی غرب مازندران برای گشت های طبیعت گردی در عرصه ها اعلام آمادگی کرد نوشهر ـ ایرنا ـ مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه نوشهر گفت : ادارات منابع طبیعی غرب مازندران آمادگی دارند تا با گروه های گردشگری علاقه مند به گشت های یک روزه در جنگل ها و مراتع منطقه همکاری کنند.


ˈ عبدالناصر کاظمی ثابت ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جاذبه های طبیعی غرب مازندران زمینه مناسبی برای جذب گردشگران است که این راهبرد علاوه بر افزایش نشاط در جامعه موجب پویایی اجتماعی نیز می شود.
وی ادامه داد : برگزاری گشت های یک روزه طبیعت گردی در فصل بهار ، فصل زایش و سرسبزی طبیعت، برای تمام گروه های سنی جامعه توصیه می شود.
کاظمی ثابت گفت : گل دهی گیاهان دارویی مانند کاسنی، آویشن، شیرین بیان، چای کوهی، به لیمو و شقایق های صحرایی در این فصل، چهره ای زیبا به جنگل ها و مرتع منطقه بخشیده و جذابیت آن را صد چندان کرده است.
مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه نوشهر افزود : جنگل چشمه گردو و ییلاقات زیبای منطقه نظیر جواهرده، کندلوس، کلاردشت، ذخیره گاه زربین حسن آباد واقع در غرب مازندران ظرفیت جذب طبیعت گردان در فصل های بهار و تابستان را دارد.
وی از تمامی گردشگران و مسافران بازدیدکننده از عرصه های طبیعی منطقه خواست تا با رعایت تمام مسائل زیست محیطی از وارد شدن خسارت به این عرصه ها جلوگیری کنند.
سال گذشته دستکم 30 میلیون گردشگر وارد استان مازندران شدند که نیمی از این تعداد مربوط به شهرها و روستاهای غرب مازندران بود.
حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر از رُویان تا رامسر را پوشش می دهد.ک/3
7517/621/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن