تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی تشدید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برخورد با متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی تشدید می شود اردبیل- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حفظ و حراست از منابع طبیعی داشته و بر این اساس اقدامات ضربتی علیه متجاوزین و متخلفین به این سرمایه ملی تشدید می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ ˈقاسم سبز علیˈ روز شنبه در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل افزود: هماهنگی ها با قوه قضاییه انجام گرفته است تا برخورد و مجازات متجاوزین به عرصه های ملی شدت یابد.
وی بیان کرد: ماموران این یگان برای حفاظت و حراست از اراضی ملی از جان خویش مایه می گذارند و تاکنون در این راه 12 نفر از ماموران این یگان شهید و450 نفر مجروح وجانباز شده اند.
وی اظهار کرد:در سایه این جانفشانی ها هم اکنون بیش از 82 درصد از اراضی ملی کشور تحت نظارت ،مراقبت و مواظبت کامل قرار دارد.
وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی و در نتیجه احتمال واردشدن خسارت به عرصه های طبیعی کشور اظهار کرد: راه اندازی 15 پایگاه اطفای حریق در مناطق دارای عرصه های مرتعی و جنگلی کشور از جمله برنامه هایی است که این یگان آن را به جد پیگیری می کند.
وی تثبیت حاکمیت دولت درعرصه منابع طبیعی، ساماندهی یگان های حفاظت از این منابع ، بهره گیری از سیستم مکانیزه درتشکیل وپیگیری پرونده های تخریب منابع طبیعی و استفاده از فناوری روز برای پایش ماهواره ای کنترل وحفاظت ازعرصه های منابع طبیعی را از جمله برنامه های یگان حفاظت منابع طبیعی کشور برشمرد.
در این آیین از زحمات سرهنگ دوم پاسدار شکر برج ثریا تجلیل وسرهنگ دوم ˈعلی مریخی ˈ بعنوان سرپرست فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل معرفی شد.
مراتع استان اردبیل با وسعت یک میلیون و 15 هزار هکتار حدود 8/56 درصد از وسعت استان را به خود اختصاص داده است.سطح جنگل های استان اردبیل با احتساب بیشه زار و درختچه زارها 63 هزار و 153 هکتار می باشد.
1234/530

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن