تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815961850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلاح فرهنگ روند توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اصلاح فرهنگ روند توسعه و پیشرفت کشور را هموار می کند سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان، فرهنگ را یکی از نیازهای فطری و ذاتی بشر دانست و گفت: تا فرهنگ اصلاح نشود هیچ کشور و ملتی به برتری نمی رسد و از این رو باید حوزه فرهنگ را بیشتر مورد توجه قرار داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در جلسه معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب، افزود: برای تقویت و تعالی فرهنگ اسلامی ایرانی نیاز به میدریت جهادی داریم که اید اتفاق بیافتد.
وی فرهنگ را مایه آرامش، آسایش و ضرورتی مهم برای جامعه دانست و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب فرهنگ مانند هوا ضروری است و می تواند موجب پیشرفت همه جانبه کشور از جمله در بخش اقتصادی باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمن امروز به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ اسلامی و خدایی در جامعه و جایگزین کردن فرهنگ شیطانی است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همه محاسبات دشمن در جهت ترویج و گسترش فرهنگ شیطانی در دنیا را به هم ریخت و اکنون دشمن از شکل گیری اسلام ناب محمدی (ص) در ایران اسلامی و گسترش آن در جهان به شدت هراس دارد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه دشمن با اسلام ناب محمدی (ص) که از طریق جمهوری اسلامی ترویج می شود، مشکل دارد، گفت: دشمن در مقابله با ترویج نظام اکنون پروژه اسلام هراسی را در دنیا مطرح کرده و از طریق تکفیری ها به دنبال اشاعه آن است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه دشمن در راستای افکار ضداسلامی خود به دنبال تغییر در سبک زندگی مسلمانان بخصوص در ایران اسلامی است، افزود: تغییر الگوی مصرف، از هم پاشیدگی خانواده ها، از بین بردن حیا و شرم، غیرت و حمیت از جمله برنامه های ضد اسلامی دشمنان علیه ملت ایران است.
وی تاکید کرد باید تلاش کنیم به فرهنگ اسلامی، ملی و قومی خود بازگردیم چرا که هرکدام از این فرهنگ ها با هم عجین شده و مکمل هم هستند و تضادی با هم ندارند.
نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به استان کردستان، گفت: سفر رهبر معظم انقلاب خیرات و برکات مادی و معنوی فراوانی برای منطقه داشت و بستر تحول اقتصادی و توسعه ای و فرهنگی استان را فراهم کرده است.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه در این سفر 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی متعددی به تصویب رسید، افزود: این رقم به هزار و 800 میلیارد تومان افزایش یافت و برخی از پروژه ها هنوز به اتمام نرسیده و احتمال افزایش این اعتبار به دو هزار میلیارد تومان نیز وجود دارد و این نشان از توجه ویژه دفتر رهبری به استان کردستان دارد.
وی بعد دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب را معنوی دانست و با اشاره به بیانات ویژه و زیبایی که معظم له در مورد کردستان داشتند، گفت: این بیانات نگاه ها را به کردستان تغییر داد.
وی با اشاره به سخنان وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب در سنندج، گفت: این فرمایشات در جهان اسلام مبنای وحدت مسلمانان قرار گرفته و همواره مورد استناد قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در کردستان با تبریک انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و قدردانی از مدیر و سرپرست سابق این اداره کل، گفت: باید فرهنگ و هنر کردستان را آنچنان تقویت کرد که هر جا نام کردستان آمد فرهنگ و هنر آن به ذهن برسد.
حجت الاسلام حسینی شاهرودی با برشمردن سوابق مدیرتی و تجارب ارزنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، از تمام اهالی فرهنگ و هنر استان خواست وی را در راستای تحقق برنامه های دولت کمک کنند تا آنچه مصلحت کشور، مردم و این منطقه است، محقق شود.
در این مراسم از زحمات قباد میمنت آبادی مدیرکل پیشین و جلال قلعه شاخانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان قدردانی و حجت الاسلام رحیم جعفری به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.ک/3
7346/570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن