تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196276




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راديو، رسانه بي بديل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس:
راديو، رسانه بي بديل
سردار كارگر گفت: توجه به اينكه ما كشوري انقلابي هستيم و ادعاي صدور انقلاب اسلامي را به جهانيان داريم و صدور انقلاب داراي فرصتها و تهديدهايي است. راديو بايستي نقش خود را در اين رابطه روشن بكند.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره سردار كارگر رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس  در خصوص نقش جشنواره راديو گفت: راديو به عنوان  يك رسانه فراگير با طيف گسترده اي از مخاطبان  و قشرهاي  مردمي  در حال تعامل است.

وي تصريح كرد: در طول دفاع مقدس  هيچ رسانه اي نتوانست به  نقش  راديو در مناطق  دفاع مقدس و مردم  در پشت جبهه ها بپردازد. راديو با توجه به فراگيري و  دسترسي سهل و آسان  هنوزم كه هنوز است در بين  مردم  فراواني بالايي دارد يعني شما در هر وضعيتي كه هستيد، مي توانيد شنونده راديو باشيد.

كارگر ادامه داد:  با توجه به پيشرفتهايي كه در حال حاضر  دستگاههاي گيرنده  دارند ،   فرد مي تواند با تلفن همراه به راديو  متصل شده و از برنامه هاي آن استفاده كند.بنابراين راديو مي تواند روز به روز بر نقش خود بيفزايد.

وی گفت: بعضي ها معتقدند با ظهور اينترنت و گسترش سيما و تلويزيون در دل مردم، راديو نقشش كمتر شده است كه  به نظر من البته  اينطور نيست  و اين مسئله  به وضعيت و برنامه هايي كه خود راديو بر اي خودش  ايجاد بكند، بستگي دارد.

كارگر باز انديشي راديو يا راديو در فضاي جديد رسانه اي  ،  شيوه ها و الزامات  راديو در عصر رسانه ها ي نوين ، آينده راديو را از  محورهاي ويژه  اين همايش دانست و  تصريح كرد :  ما مي توانيم  توجه بكنيم  به  نقش قبلي راديو در انقلاب ،  دفاع مقدس و در برهه هاي بسيار مهم كشور بپردازيم.

وي ادامه داد:  معتقدم  بايد گذشته را ببينيم  و وضعيت فعلي راديو را ارزيابي بكنيم و  براي راديو بتوانيم در  آينده برنامه ريزي  داشته باشيم.

سردار كارگر ادامه داد: راديو در اين  سالها دراين دهه گذشته پيشرفت شگرفي كرده، كانالهاي مختلف  به آن اضافه شده و براي  براي اقشار مختلف برنامه دارد. ولي بايد به بعضي موضوعات خاص تر نگاه كند .به طور مثال موضوع زنان،  واقعا بحثي است كه راديو بايد به آن بپردازد.  بلكه بايد بياييم آن نقيصه هايي  كه در رسانه ها وجود دارد را  با راديو پر بكنيم.و البته استفاده از تجارب  دنيا خيلي مي تواند در اين رابطه  موثر باشد  و از ايده هاي نو استفاده كرد كه ايده هاي نو هم معمولا از عزيزان  جوان برمي آيد.

وی كه بيشتر شنونده  راديو جوان است اظهار داشت: در حال حاضر من راديو را مي پسندم نمي خواهم نمره بيست بدهم  ولي نمره الف مي‌دهم و انصافا من از راديو خيلي استفاده مي كنم، يعني هر وقت هر نيازمندي كه داشتم با گرداندن اين پيچ  راديو به كانال‌هاي مختلف راديو مي رويم و  استفاده لازم  را مي كنيم.راديو يك ويژگيهايي دارد كه در خود سيما نيست  ما خيلي از حرفهايمان را در راديو  مي توانيم بزنيم كه در خود سيما نمي شود چون سيما  ظاهر خود فرد را نشان مي‌دهد. ولي در راديو اينطور نيست.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن