تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613424




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حداد عادل: رسانه جزو واجبات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حداد عادل: رسانه جزو واجبات است تهران - ایرنا- رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی با اشاره به نقش موثر رسانه در زندگی مردم گفت: امروز رسانه جزو واجبات زندگی ماست و نمی توان آن را کنار گذاشت.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، غلامعلی حداد عادل روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار دانشکده رسانه خبر فارس با حضور تعدادی از مدیران مسئول مطبوعات و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، اظهار کرد: اداره جامعه و حکومت بدون رسانه غیرممکن است.
وی افزود: برای مدیریت افکارعمومی به رسانه نیاز است و به نحوی که این وسیله جای ابزارهای نظامی را گرفته است .
حداد عادل سپس گفت: اصطلاح جنگ نرم در فضایی معنی پیدا می کند که رسانه به عنوان سلاح عمل می کند و می تواند تاثیر گذارباشد.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه رسانه های غربی علیه رسانه های کشورمان گفت: ما امروز در دنیا درگیر جنگ نرم بوده و باید خود را برای پیروزی در این زمینه آماده کنیم.
حداد عادل با اشاره به وجود سلیقه های مختلف در داخل کشور تصریح کرد: تمام دلسوزان انقلاب باید توجه به رسانه و فعالیت های این بخش را در اولویت خود قرار دهند که خوشبختانه انگیزه در این باره وجود دارد و جوانان به دنبال نقش آفرینی در عرصه جنگ نرم هستند.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید زمینه ای فراهم شود که این نیروهای متعهد و متخصص تربیت شوند تا بتوانند به بهترین شکل نقش آفرینی کنند.
وی توضیح داد: متاسفانه برخی خبرنگاران و اهالی رسانه که هم اکنون مشغول فعالیت هستند تخصص کافی در این زمینه ندارند که امیدوارم با جدی تر گرفتن مباحث آموزشی این نقص برطرف شود.
فراهنگ(3)**9303**ن.س**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن