تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815595706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر: مراسم سعدآباد بسیار خوب بود/حداد عادل شایعات درباره مراسم را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: باهنر: مراسم سعدآباد بسیار خوب بود/حداد عادل شایعات درباره مراسم را تکذیب کرد خبرگزاری پانا: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت : آنچه که در رسانه ها به عنوان مهمانی سعد آباد یاد و نقد می شود چندان نقد بر آن وارد نیست چرا که کار خوب و ارزشمندی بود .
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 00:04



به گزارش خبرگزاری پانا، محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به مراسمی که در سعدآباد به میزبانی همسر رئیس جمهور برگزار شد افزود : در این باره شایعاتی همچون دادن سکه های زیاد ، غذاهای تجملی و همچنین نمایش مدولباس مطرح شده است که بررسی ها نشان می دهد برخلاف گفته ها و شایعات تنها به 5 نفر زن کارآفرین در مجموع 5 سکه داده شده است . وی افزود: اگر چه چند نوع غذا در مراسمات دیپلماتیک موضوعی عادی است اما آقای حداد عادل گفتند که غذا نیز در این مراسم ساده بوده است . باهنر ادامه داد : یکی از نکات خوب این مراسم آن بوده که خانم الهی قمشه ای برای مهمانان که بیشترشان همسران سفرای کشورهای اسلامی بودند از فضیلت حضرت زهرا (س) گفتند که کار بسیار خوبی بود . دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد : البته گفته می شود یکی از نقدهای جدی به این مراسم حضور یکی از خانم هایی بود که خانم اشتون با وی دیدار کرده است که البته این موضوع را نیز آقای حداد عادل رد می کنند .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن