تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818216457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

، پیشگام عرصه رسانه و خبر بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال وبختیاری: ایرنا، پیشگام عرصه رسانه و خبر بوده است شهرکرد - ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال وبختیاری گفت:خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به دلیل قدمت و پیشینه خود در اطلاع رسانی خبری، در عرصه رسانه و خبر پیشگام بوده است.


به گزارش ایرنا، ˈکیومرث مرادیˈ روز سه شنبه در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز شهرکرد، با تقدیر از تلاش خبرنگاران این رسانه برای پیگیری مشکلات مردم و انتقال آن به مسئولان، گفت:هر اندازه رسانه بتواند نقش و وظیفه خود را در اطلاع رسانی انجام دهد، به همان اندازه می تواند بر افکار عمومی تاثیر بگذارد.
وی از ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود:ایرنا باید به عنوان مشاور امین در کنار مسئولان بوده و با رصد وقایع و ارائه تحلیل صحیح، اطلاع رسانی کند.
مرادی تصریح کرد:اگرچه ایرنا متعلق به دولت است، ولی این رسانه می تواند به عنوان رسانه رسمی کشور برای حفظ جایگاه و جلب اعتماد مردم و نظام کار کند.
به گزارش ایرنا، در این دیدار که اعضای اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری چهارمحال وبختیاری نیز حضور داشتند، از خبرنگاران این رسانه در عرصه اطلاع رسانی استان تجلیل و قدردانی شد.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن