تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804270129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام: در نظام رسانه ای کشور جایگاهی بی بدیل دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار ایلام: ایرنا در نظام رسانه ای کشور جایگاهی بی بدیل دارد ایلام- ایرنا- استاندار ایلام گفت: رسانه رسمی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان چشم و گوش نظام و دولت خدمتگزار در نوک پیکان نظام رسانه ای کشور قرار دارد.


ˈمحمدرضا مرواریدˈ شامگاه دوشنبه در گفت وگوی با خبرنگار ایرنا به دیدار روز گذشته خود از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و مدیرعامل و مسوولان این رسانه در تهران اشاره و تاکید کرد: ایرنا در تراز رسانه ای کشور جایگاه بی بدیل و ممتازی دارد.
وی ادامه داد: خبرگزاری جمهوری اسلامی قدیمی ترین رسانه نوشتاری کشور است که نقش خود را در آگاهی بخشی همگانی و اطلاع رسانی از عرصه های مختلف و خدمات نظام از جمله دوران پیروزی و تثبیت انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و آبادانی کشور، صحنه های دفاع از حریم اسلام و میهن و تشویق مردم به حضور گسترده در انتخابات به ویژه انتخابات حماسی 24 خرداد سال گذشته بخوبی نشان داده است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان ایلام اضافه کرد: ایرنا به عنوان رسانه ای حاکمیتی از خبرنگاران حرفه ای، به روز و پایبند به اصول اخلاقی و حرفه ای این شغل حساس و خطیر برخوردار است.
مروارید افزود: آنچه در دیدار از این خبرگزاری برداشت شد فضای آرام، قانونمند و توام با حس هم افزایی و دوستی بین مجموعه مدیران، خبرنگاران و کارکنان ایرنا بود که همه با یکرنگی و همدلی به رسالت حساس و خطیر خود در تزریق آگاهی و اطلاع رسانی دقیق به جامعه عمل می کنند.
وی اصالت داشتن تولیدات خبری، بی طرفی، رعایت چارچوب های اخلاقی، اعتقادی و حرفه ای کار، در نظر گرفتن مصالح نظام و منافع ملی، شفافیت، دقت، وارد نشدن در دعواهای سیاسی و جناحی، پاسداشت حریم خصوصی افراد و شخصیت های حقیقی و حقوقی، دقت، صحت و شتاب در انتقال درست رویدادهای خبری را از ویژگی های بازر ایرنا برشمرد.
استاندار ایلام با قدردانی از ابتکار مدیرعامل ایرنا در دعوت از استانداران سراسر کشور و دیدار آنان از بخش های مختلف این سازمان اظهارکرد: حضور درجمع دوستانه دست اندرکاران ، خبرنگاران وکارکنان ایرنا که وظیفه مهم ورسالت تهیه، تولید و پوشش رویدادهای مختلف و انعکاس عملکرد مسوولان و کارگزاران دولت را برعهده دارند به منزله پاسداشت قلم و تجلیل از هنرمندانی است که با جوهر ذوق و خلاقیت خود روح امید و روشنی به کالبد جامعه می دمند.
مروارید گفت: رسانه ها و مطبوعات بهترین محل و فضا برای انتقال دیدگاه ها، تضارب آرا و افکار و نیز انعکاس و تبیین عملکردها و موانع حوزه اجرایی است و همواره به مسوولان استان توصیه کرده ام از این ظرفیت در راستای انعکاس دستاوردهای دولت و بیان مسائل و موانع سر راه خدمت به مردم بیشترین و بهترین بهره گیرند.
وی تاکید کرد:مدیریت دولت تدبیر وامید دراستان ایلام ازنقدهای منصفانه رسانه ها و مطبوعات استقبال می کند و رویکردی یکسویه و نگاهی واحد به تمام فعالان این بخش و همه رسانه ها و مطبوعات منطقه دارد.
استاندار ایلام روز یکشنبه هفته جاری با حضور در موسسه مطبوعاتی فرهنگی ایران و دفتر مرکزی روزنامه ایران درتهران نزدیک چهار ساعت به صورت تلفنی به تماس ها و پرسش های مخاطبان و خوانندگان این نشریه پاسخ داد.
مروارید پس از دیدار به دعوت ˈمحمد خدادیˈ مدیرکل عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی از ایرنا دیدن کرد.
دیدار و گفت وگو با مدیرعامل ایرنا ومدیران، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان و نیز حضور در سرسرای خبر از جمله دیگر برنامه های استاندار ایلام در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی بود. ک/3
565/536
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن