تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819838834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار ایلام: نیروی انسانی ماهر برگ برنده کشورهای صنعتی در رسیدن به توسعه پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار ایلام: نیروی انسانی ماهر برگ برنده کشورهای صنعتی در رسیدن به توسعه پایدار است ایلام- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: وجود نیروی انسانی ماهر و باتجربه برگ برنده کشورهای صنعتی در رسیدن به توسعه پایدار است.


به گزارش ایرنا، ˈحسین کلانتریˈ روز پنجشنبه در همایش تجلیل از مدرسان نمونه دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام اظهار کرد: این دانشگاه به یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه که همانا افزایش مهارت در میان نیروهای جویای کار پاسخ می دهد.
وی افزود: آموزش مهارت و ایجاد بسترهای اشتغال در جامعه الویت اصلی آموزش در دانشگاه علمی کاربردی است که تناسب نداشتن این موضوع در سایر مراکز آموزشی باعث لطمه فراوان به ماهیت آموزش شده است.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: امروزه با طیفی از دختران و پسران جویای کار مواجه ایم که فاقد شغلند و این کلاف سردرگم بیکاری خود به یک معضلی در جامعه تبدیل شده است.
کلانتری یادآور شد: دانشگاه علمی کاربردی به خاطر مهارت آموزی و بحث کلانی که دارد به باز شدن این معضل کمک کرده و افراد نیز به تناسب دانش خود شغل مناسب خود را انتخاب می کنند.
وی تاکید کرد: همانطور که تقوا درجه معنوی افراد را نزد خداوند تعیین می کند، توانایی و مهارت افراد نیز قیمت افراد را مشخص می کند.
وی بیان کرد: برخوردهای سطحی و هیجانی در امور مانع اصلی تحقق اهداف کلان نظام است و باید با تدبیر و امید مدبرانه مشکلات را ارزیابی و راهکارهای لازم را برای مقابله با آنها برداریم.
کلانتری با تاکید به این که جامعه ما باید به سمت مهارت گرایی پیش رود افزود: راز ماندگاری ما به دانایی ماست و در این راه باید از تجارب اهل فن و پیشکسوتان نهایت استفاده ببریم.
در این همایش از 25 نفر از مدرسان نمونه مراکز علمی کاربردی استان تجلیل شد. ک/2
702/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن