تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814705265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانه بازیگر برنده اسکار 11 میلیون دلار فروخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خانه بازیگر برنده اسکار 11 میلیون دلار فروخته شد فرهنگ > سینما - آنجلیکا هیوستن بالاخره خانه خود در محله ساحلی ونیز در غرب لس آنجلس را به قیمت 11.15 میلیون دلار فروخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رابرت گراهام مجسمه‌ساز و همسر آنجلیکا هیوستن طراح این ملک بود که پنج قطعه زمین را دربرمی‌گیرد.

ملک هیوستن شامل یک استودیوی سه طبقه به مساحت حدود 1000 متر مربع که طبقه بالای آن مشرف به اقیانوس است، همین طور خانه‌ای 353 متری و یک باغ است. گراهام این ملک را در اواسط دهه 1980 خرید و استودیو و محل سکونت را طراحی کرد.





شایعه شده بود هیوستن تنها در حالی راضی شد در بخش شلوغ ساحل ونیز در کالیفرنیا زندگی کند که گراهام دیواری به ارتفاع حدود 2.5 متر اطراف کل ملک بکشد.

هیوستن پس از مرگ گراهام در سال 2008 این خانه را به قیمت 18 میلیون دلار به فروش گذاشت، اما با آن قیمت مشتری پیدا نکرد. با گذشت سال‌ها و کاهش قیمت‌ها بالاخره یک خریدار ناشناس خانه هیوستن را خرید.





آنجلیکا هیوستن دختر جان هیوستن کارگردان آمریکایی و سازنده فیلم‌هایی چون «شاهین مالت»، «افریکن کویین» و «گنج‌ سی‌یرا مادره» است.

آنجلیکا در 1986 برای بازی در فیلم «شرف پریزی» به کارگردانی پدرش برنده اسکار بهترین بازیگر زن مکمل شد. او اولین بازیگری است که خودش، پدر و پدر بزرگش (والتر هیوستن) هر سه برنده جایزه اسکار شده‌اند.

آنجلیکا برای فیلم‌های «دشمنان: یک داستان عاشقانه» (1989) و «شیادان» (1990) هم نامزد اسکار بوده است. «50/50» و «سال بزرگ» از فیلم‌های اخیر این بازیگر 62 ساله کالیفرنیایی است.

هالیوود ریپورتر / 1 مه / ترجمه: علی افتخاری

5858



جمعه 12 اردیبهشت 1393 - 00:25:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن