تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از رضوانشهر و آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از رضوانشهر و آستارا رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر در جمع کارگران و نیروهای خدمات شهرداری این شهر با تبریک روز کار و کارگر گفت: کارگران با ارائه خدمات آرامش را به جامعه و مردم هدیه می دهند.


حجت الاسلام والمسلمین ˈهادی حبیبیˈ روز پنجشنبه در این نشست افزود: خدمات انجام شده به مردم باید بصورت شفاف اطلاع رسانی شود تا بدخواهان نتوانند فضا را برای ارائه خدمت بیشتر و بهتر ملتهب کنند.
وی بیان کرد: اطلاع رسانی از عملکرد نیروهای یک مجموعه علاوه بر دلگرمی نیروهای تحت امر، موجب رفع نگرانی های شهروندان می شود و فرصت تخریب از مخالفان نیز گرفته می شود.
شهردار رضوانشهر نیز در این نشست با تبریک این روز از زحمات مجموعه کارکنان شهرداری این شهر قدردانی کرد و گفت: هم اکنون وسعت حوزه خدمات شهرداری رضوانشهر به میزان هفت هزار و 500هکتار با جمعیتی حدود 16 هزار نفر است.
ˈعسگر اسدیˈ افزود: 30نفر نیرو در بخش های خدمات، موتوری و حوزه فضای سبز این شهرداری به مردم خدمات ارائه می کنند.
در پایان به تعدادی از کارگران و زحمت کشان شهرداری هدایایی به مناسبت روز کارگر اهدا شد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزارنفرجمعیت در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.ک2
********
آستارا ـ مراسم شب شعر به مناسبت نکوداشت مقام استاد شهید ˈمرتضی مطهریˈ و هفته معلم در محل سالن اجتماعات حضرت نبی اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، این مراسم فرهنگی و هنری با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد آستارا و کانون شعر و ادب حافظ این دانشگاه برگزار شد.
در این آیین جمع کثیری از دانشجویان ، استادان دانشگاه ، شاعران و هنرمندان شهرستان آستارا حضور داشتند.
در این آیین فرهنگی و هنری شاعران حاضر آخرین سروده های خود را در قالب های مختلف شعری نظیر غزل ، مثنوی ، دوبیتی ، سپید و فرانو به زبان های فارسی و ترکی قرائت کردند.
در این آیین باشکوه ادبی اکبر اکسیر ، کیوان رادفر ، روح الله دنیا دیده ، نرمینه شیخلی ، بهناز جعفری ، مونس حقداری ، فرزام اشجعی ، رضا شاهی ، فریبرز کارگر ، صفا شفیقی ، عباس عابدی ، نعیمه حسن زاده و سما لطیفی به قرائت شعر پرداختند.
به گزارش ایرنا ، اهدای جوایز به شاعران حاضر از دیگر بخش های این آیین فرهنگی بود.ک3
7293 / 7105 / 535/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن