تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از ستاد ارتحال امام راحل شهرستان های رودسر و رضوانشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از ستاد ارتحال امام راحل شهرستان های رودسر و رضوانشهر رشت - ایرنا - معاون فرماندار رودسر در نشست ستاد ارتحال حضرت امام (ره) ایشان را شخصیتی بزرگ و ماندگار در جهان اسلام ذکر کرد و گفت: انقلاب اسلامی هر چه دارد به برکت آن امام بزرگواری است که به ملت خود عزت و هویت بخشید و آنان را در متن جامعه قرار داد.


به گزارش ایرنا، ˈیوسف پور امیرˈ روز پنجشنبه در این نشست بر ضرورت تبیین اندیشه ها و آرمان های حضرت امام به نسل های جوان انقلاب مورد تاکید قرار داد و افزود: در این زمینه همه ما رسالت سنگینی بر دوش داریم که باید به آن متعهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر حضور پرشور و گسترده مردم و مسوولان در ویژه برنامه ارتحال حضرت امام در این شهرستان تاکید کرد.
پور امیر ادامه داد: اگر می بینیم امروز ملت های آزاده دنیا در مقابل حاکمان جائر و ستمگر می ایستند و یکی پس از دیگری در حال فرو پاشی هستند این برکت روشنگری حضرت امام (ره) بوده که ملت ها امروز بپا خواسته اند و دیگر تحمل این گونه حکومت های استبدادی و دست نشانده را ندارند.
وی همچنین به اعزام کاروان های سواره و پیاده از این شهرستان جهت شرکت در بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام اشاره و گفت: بر اساس سهمیه اعلام شده حدود یک هزار نفر در قالب کاروان سواره و پیاده از این شهرستان به مرقد حضرت امام اعزام خواهند شد.
شهرستان رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/2
********
فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با بیان اینکه یاد و خاطره امام خمینی(ره) همواره نزد آزادیخواهان جهان زنده است، گفت: با ادامه راه امام، آرمان های شهدا زنده می ماند.
حمیدرضاامام پناهی با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی با ملت ایران طی دوران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران و در رأس آنها استکبار جهانی هرگز تصور این را نداشتند این انقلاب دوام و بقا داشته باشد ولی حضور ملت در صحنه های مختلف و دفاع از کشور و حتی پس از حیات امام، حمایت های مردم از رهبر معظم انقلاب اسلامی دنیا را متحیر ساخت و از این رو همواره سعی در مخالفت و دشمنی با ما را دارند.
وی همچنین با اشاره به اعزام کاروان های پیاده و سواره زائران به مرقد مطهر امام راحل گفت: از جمله افتخارات مردم گیلان همین موضوع است که پس از گذشت 25 سال از رحلت امام هنوز هم به عشق خمینی(ره) این مسیر طولانی را به صورت پیاده جهت حضور در مرقد شریف طی می کنند و حتی افرادی که دوران حیات امام راحل را درک نکرده اند نیز عاشقانه در این کاروان ها حضور می یابند.
امام جمعه رضوانشهر نیز در ادامه این نشست گفت: از مهمترین خصوصیات امام راحل این بود که اهل استقامت بودند و هرگز در مقابل دشمنان سر فرود نیاوردند.
حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی افزود: امام خمینی (ره)مردم ایران را در سطح دنیا عزیز و بزرگ کرد و بساط قانون کاپیتولاسیون را از این کشور برچیدند.
وی بیان کرد: امام خمینی(ره) با سوق دادن مردم به سمت ارزش ها، ارزش مداری را در کشور فراگیر کردند.
حجت الاسلام حبیبی افزود: همچنین امام راحل حرکت های دینی مردم را احیاء کردند و جهات مختلف دین را برای مردم تشریح و به دنیا فهماندند که دین می تواند منشا نجات جامعه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای سکان هدایت کشور و جامعه را بدست گرفته است.
فرمانده سپاه رضوانشهر نیز در ادامه این نشست گفت: ولایت بزرگترین نعمت برای ملت ایران محسوب می شود که باید قدردان این مهم باشیم و برای تحقق شعار سال باید همه توان خودمان را بکار ببندیم.
سرهنگ دوم بهرام صدیقی افزود: برای ارج نهادن به مقام امام خمینی(ره) ، کاروان های پیاده و سواره از این شهرستان در سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم امام خمینی (ره)حضور خواهند یافت که سهمیه این شهرستان 440 نفر است که از این میزان 24 نفر به صورت کاروان پیاده عازم می شوند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزارنفر جمعیت در 75 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.ک2
7290/7293 / 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن