تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819331155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کرسی نمایندگی مجلس به این شهرستان اختصاص دهید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه فردیس: یک کرسی نمایندگی مجلس به این شهرستان اختصاص دهید فردیس-ایرنا- امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اشاره به ویژگی جمعیت و گستردشگی نیازها،گفت: انتظار می رود یک کرسی در مجلس شورای اسلامی به این شهرستان اختصاص یابد.


حجت الاسلام ˈعلی اکبر ایمانیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به برنامه دولت و مجلس برای افزایش تعداد کرسی ها در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: قرار است یک کرسی جدیدبه استان البرز اختصاص یابد.
وی ادامه داد: اگر اختصاص کرسی ها به صورت استانی شد، در آن صورت ما می پذیریم که نمایندگان در قالب استان مشکلات را پیگیری کنند در غیر این صورت شهرستان 600 هزارنفری فردیس تنها منطقه پرجمعیت البرز پس از کرج بوده که نماینده مستقل در مجلس ندارد.
ایمانی گفت: زیرساختها و خدمتی که باید به فردیس می شد ، انجام نشده و این شهرستان با این جمعیت و گستردگی فاقد یک تخت بیمارستانی و مراکز آموزش عالی است.
وی اظهار کرد: با توجه به رشد جمعیتی این منطقه خدماتی که باید به آن داده می شد مطابق با نیازها نیست، بیمارستان فردیس از سه سال پیش کلنگ آن به زمین زده شده اما بلاتکلیف رها شده است.
وی افزود: اگر قرار است که نماینده به استان البرز اختصاص بدهد باید فردیس را در اولویت قرار بدهند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: از نماینده گان فعلی در مجلس انتظار داریم برای این شهرستان، تعیین کرسی مستقل را پیگیری کنند.ک/3
7418/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن