تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799578263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرط تقسيم ابزار قدرت در جامعه، تلاش براي ارتقاي جايگاه نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۹:۲۶ب.ظ)
آيت الله هاشمي رفسنجاني: شرط تقسيم ابزار قدرت در جامعه، تلاش براي ارتقاي جايگاه نظام است رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام طرح مسايل مهم از سوي شخصيت ها و مسؤوليت ها را براي اصلاح مسايل مملكت ضروري خواند وگفت: همه بايد توجه داشته باشيم كه سوار يك كشتي هستيم و كارشكني در مسير حركت، همه را از اهداف متعالي نظام كه جزء آرمان هاي امام راحل و شهيدان بود، دور مي كند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله هاشمي رفسنجاني صبح امروز در ديدار اعضاي سابق و فعلي دفتر سياسي حزب اسلامي كار، آراي سلبي مردم به يك جريان خاص و آراي ايجابي به تفكر اعتدال در انتخابات اخير را مهمترين دليل براي لزوم تغيير مسير امور اجرايي كشور دانست و گفت: گروه ها و احزاب هم همراه با موج حضور مردمي، صفحه اي را در تاريخ ايران گشودند و ثبت كردند كه افتخار آفرين و مايه مباهات است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با تأكيد بر آميختگي مسايل سياسي و اقتصادي در اداره جامعه، به مصوبات اقتصادي مجمع در سياست هاي كلي نظام اشاره كرد وگفت: اگرچه آن سياست-ها مورد تأييد مقام معظم رهبري قرار گرفت، امّا در اجراي سياست هاي اصلاحي اصل 44 و خصوصي سازي و واگذاري ها، چنان بد عمل كردند كه به جاي حركت به سوي اهداف، عقب گرد داشتيم.
او طرح مسايل مهم از سوي شخصيت ها و مسؤوليت ها را براي اصلاح مسايل مملكت ضروري خواند وگفت: همه بايد توجه داشته باشيم كه سوار يك كشتي هستيم و كارشكني در مسير حركت، همه را از اهداف متعالي نظام كه جزء آرمان هاي امام راحل و شهيدان بود، دور مي كند.
آيت الله هاشمي رفسنجاني، تقسيم ابزار قدرت و تقسيم كار در جوامع را طبيعي و شرط تداوم حكومت هاي مردم سالار خواند و گفت: شرط اين تقسيم¬بندي، تلاش براي ارتقاي جايگاه نظام و تأمين منافع ملي است كه متأسفانه گاهي بعضي¬ها با تنگ نظري¬ها، به دنبال تحقق اهداف باندي و جناحي هستند.
ايشان دامن زدن به تفرقه¬ها را سياست برنامه¬ريزي شده دشمنان خارج از كشور دانست و گفت: عده محدودي در داخل كه خود را در برابر آراي اكثريت مردم مي¬بينند، دانسته يا ندانسته، گرفتار سياست¬هاي شوم و شيطاني مي¬شوند و به جاي تشويق ديگران به همكاري با دولت، بر طبل اختلاف مي¬كوبند.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با ارائه تحليلي از چرايي، چگونگي و اهداف اجراي طرح هدفمندي يارانه¬ها، گفت: اجراي نادرست اين طرح در سال¬هاي گذشته، دولت و مردم را متضرر كرد.
ايشان با يادآوري سخنان خويش در سال هاي گذشته درباره هشدار نسبت به افزايش بودجه هاي جاري، گفت: بودجه هاي جاري، هم چسبندگي دارند و هم توقعات را بالا مي برند كه نتيجه آن توقف توليد و افزايش ركود تورمي است كه در اين سالها شاهد بوديم.
آيت الله هاشمي رفسنجاني با تأكيد بر اهميت «اقتصاد رقابتي»، گفت: اين موضوع لوازمي دارد كه اوّلين شرط آن همكاري دستگاه ها و قوا با دولت به عنوان مسؤول اجراست.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام تعامل با جهان و تقويت علم و دانش متخصصان داخلي را لازمه پيشرفت و توسعه كشور دانست و اظهار داشت: تحريم ها در هر سطحي كه باشد، براي هيچ كشوري خوب نيست و صادرات و واردات با استفاده از توليدات، مكمّل نيازهاي مردم در جوامع مختلف هستند.
ايشان با مقايسه ايران و كشورهاي همسايه در موضوع قيمت هاي حامل هاي انرژي، به تفاوت ها اشاره كرد و گفت: بايد بر اساس شرايط مثبت و منفي كشور برنامه ريزي و قيمت گذاري كرد.
در آغاز اين ديدار، آقاي دكتر كمالي، دبير كل حزب اسلامي كار، با ارائه گزارشي از فعاليت ها و برنامه هاي حزب و تشريح اوضاع كارگاه هاي توليد و كارگران در سال هاي گذشته، گفت: عدم توجه به فرهنگ كار و عدم برنامه ريزي براي رونق توليد، معيشت كارگران و به تبع آن اقتصاد جامعه را مخدوش مي كند.
آقايان نيشابوري، حبيب زاده، حيدري و پرنيان، اعضاي كميته سياسي حزب اسلامي كار نيز به بيان ديدگاه هاي خويش درباره فعاليت هاي حزبي در ايران، لايحه و طرح احزاب، مسايل اقتصادي و اجتماعي و اهميت ترميم جايگاه دولت در افكار اقشار مختلف جامعه پرداختند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن