تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799584788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگیری: امیدواریم خبرهای خوبی از پرونده هسته ای بشنویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جهانگیری: امیدواریم خبرهای خوبی از پرونده هسته ای بشنویم تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان این که اقدامات تیم مذاکره کننده در چارچوب سیاست های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است گفت: تا کنون اقدامات مثبت بوده و امیدواریم خبرهای بهتری در این باره به دست آوریم.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «اسحاق جهانگیری» روز دوشنبه در نخستین همایش استانداران و فرمانداران کشور افزود: دولت تدبیر و امید هشت ماه گذشته در شرایطی کار را آغاز کرد که کشور از نظر اقتصادی، سیاست داخلی و بین المللی شرایط دشواری را داشت.
وی با بیان این که نیاز بود تا دولت به سرعت درباره مسائل مختلف بدون از دست دادن فرصت ها و تکرار اشتباه و احتمال خطا تصمیم های مهمی بگیرد افزود: در این مقطع و با ارزیابی کوتاه مشخص می شود که یک مجموعه کاردان، با تجربه و دانش که از سرمایه های اصلی کشور محسوب می شوند می توانند اداره کشور را در دست بگیرند و آن را در مسیر صحیح قرار دهند.
معاون اول رییس جمهوری رکود، تورم، پرونده هسته ای و تحریم های ظالمانه را بخشی از مسائل پیش رو در زمان شروع به کار دولت یازدهم برشمرد و ادامه داد: فشارهایی که به بخش های مالی و اقتصادی کشور همچون نفت، کشتیرانی و حمل و نقل از دیگر مسائلی بود که دولت یازدهم در زمان شروع به کار خود در پیش روی خود داشت.
جهانگیری همچنین قطعی بودن ارتباط دولت با نخبگان و مردم را که می توانست کارساز و مفید باشد از دیگر مشکلات آغاز به کار دولت یازدهم برشمرد و اظهارداشت: قطع رابطه دولت با مراجع و نخبگان دانشگاهی، طرح های مهمی که در بخش اقتصادی کشور همچون مسکن مهر و هدفمندی یارانه ها و همچنین فقدان نشاط گروه های سیاسی و انسجام سران کشور از دیگر مشکلات آغاز به کار دولت یازدهم بود.
معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: طرح های مهم دیگری مانند سهام عدالت، خصوصی سازی و پرونده های متعددی که پیش روی دولت بود و هر کدام زمانی را سپری کرده و انحرافاتی هم در درون آنها وجود داشت که لازم بود دولت با سرعت درباره تک تک آنها کار انجام دهد.
جهانگیری با یادآوری حماسه سیاسی 24 خرداد اظهارداشت: با مدیریت و تدبیر رهبر معظم انقلاب و حضور تعیین کننده مردم این حماسه رقم خورد و انتخاب مهم و سرنوشت سازی صورت گرفت.
جهانگیری همچنین با اشاره به موضوع پرونده هسته ای ادامه داد: جهان فهمید با چنین مردمی نمی تواند با زبان زور و با اتکا به مجامعی که در اختیار دارد صحبت کند و مجبور شد با گفت و گو به سمت حل پرونده هسته ای برود.
وی با بیان این که در هشت ماه گذشته آرامش در فضای بین المللی را نسبت به جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم تصریح کرد: در بخش هسته ای اقدامات مثبت و امیدوارکننده ای انجام شد و تیم مذاکره کننده در چارچوب خطوط قرمز که از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شد از عزت و دستاوردهای علمی به خوبی دفاع کرد و شکاف جدی در بدنه تحریم هایی که ایجاد شده بود به وجود آمد.
وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که این گفت و گوها دشمنان جدی همچون صهیونیست ها را دارد که حاضر به حل شدن مشکلات ایران نیستند چرا که در آن صورت پشتوانه قدرتمندی برای حرکت های اسلامی در سطح بین المللی خواهد بود.
معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: بعضی در داخل کشور براساس تحلیل های اشتباه و یا از روی دشمنی با کشور تلاش می کنند که شرایط به سمت مطلوب پیش نرود اما فضا کاملا روشن است و امیدواریم خبرهای بهتری بشنویم.
جهانگیری در عین حال تصریح کرد: البته این به معنای آن نیست که مذاکرات حلال همه مشکلات کشور است اما به عنوان یک موضوع تا کنون دستاوردهای خوبی داشته است.
خبر در حال تکمیل است.
سیام(3)**1429**9132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن