تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800196001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدود هفت میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حدود هفت میلیون مسافر در مازندران اقامت کردند ساری-ایرنا-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری مازندران گفت: از بیست هشتم اسفند پارسال تا نهم فروردین سال جاری شش میلیون 820 هزارو 873نفر در مراکز اقامتی استان اقامت گزیدند.


ˈ دلاور بزرگ نیا ˈ روز یکشنبه در گزارشی از عملکرد کمیته های 9 گانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران به خبرنگاران افزود: مراکز اقامتی استان شامل هتل ها ،هتل آپارتمان ها ، مهمانپذیری ها ، کمپینگ ها، مهمانپذیری های دولتی ، مدارس و ویلاهای استیجاری دارای پروانه بهره برداری و تحت پوشش است.
وی با بیان اینکه متوسط اقامت شهروندان در تعطیلات نوروزی بیش از چهار شب است، اظهار داشت: ظرفیت مراکز اقامتی استان بیش از 630 هزار نفر شب است.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد بازدید کنندگان از مراکز فرهنگی، موزه ها، بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی را29میلیون و 307هزار نفر عنوان کرد.
بزرگ نیا نظارت وبازرسی از مراکز اقامتی یکی از مهمترین وظیفه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران است، ادامه داد: روزانه به متوسط 700مورد بازدید میدانی از مراکز اقامتی صورت می گیرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از تذکر و اخطار کتبی به 144 مرکز اقامتی ، پذیرایی ، خدمات مسافرتی ، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی در شش روز اخیر خبر داد و اظهار داشت: تا کنون81 تور گردشگری وارد مازندران شدند.
وی تعداد پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی استان مازندران را 484پرونده عنوان کرد و گفت:280 مورد شکایت مردمی نیز گزارش و پیگیری لازم صورت گرفته است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه در 11روز اخیر حدود 535میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در مازندران توزیع شده است، خاطر نشان کرد: جایگاه های سی ان جی مازندران ینز به صورت شبانه روزی فعال هستند.
بزرگ نیا یکی از کمیته های مهم ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران را بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: از بیست و هشتم اسفند سال قبل تا نهم فروردین امسال 18نفر در اثر حوادث رانندگی جاشان را از دست داند.
وی با بیان اینکه دو هزارو110نفر در اثر تصادفات از طریق اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند، ادامه داد: اورژانس 115 در 11روز اخیرسه هزارو295ماموریت در استان انجام داده است.
بزرگ نیا تعداد ماموریت های امداد و نجات هلال احمر مازندران را نیز 402 مورد عنوان کرد و گفت: بیش از چهار هزارو 950کیلو گرم مواد غذایی فاسد شده کشف و معدوم شد.
وی به فعالیت کمیته امینت ستاد اجرایی خدمات سفرمازندران اشاره کرد و گفت: در 11 روز اخیر 15 هزارو 231 مورد گشت های انتظامی ، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس در استان انجام شده است.ک/3
2585/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن